Vinjar2 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei! jeg har litt problemer med å koble PS3-kontroller fra pc'en min, jeg bruker den nemlig på emulatoren min. hver gang jeg kobler den fra kommer blå-skjermen opp også re-starter pc'en seg, og så står det noe om pc'en beskytter seg selv for ukjente programmer. Jeg spiller på skole-maskinen min, det er en Lonovo ThinkPad R61i. noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? jeg er rimelig n00b på pc så forklar dette så bra som mulig takk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvilken driver bruker du? Jeg har koblet min sixaxis-kontroller til pc'en med motioninjoy's driver, bare for å prøve, og det ser bra ut. Har i alle fall ingen problemer med å koble den til/fra. Forresten, er det USB eller BT vi snakker om? Lenke til kommentar
Vinjar2 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Hvilken driver bruker du? Jeg har koblet min sixaxis-kontroller til pc'en med motioninjoy's driver, bare for å prøve, og det ser bra ut. Har i alle fall ingen problemer med å koble den til/fra. Forresten, er det USB eller BT vi snakker om? USB, hva mener du med driver? jeg bruker Motioninjoy's program Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har du nyeste versjon av motionjoy? Går PCen i blåskjerm når du kobler i PS3 kontrollen, eller når du starter motionjoy? Lenke til kommentar
Vinjar2 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Har du nyeste versjon av motionjoy? Går PCen i blåskjerm når du kobler i PS3 kontrollen, eller når du starter motionjoy? Det skjer når jeg kobler ut kontrollen, men alt funker bra når jeg kjører den sammen med motioninjoy .. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Disconnecter du den via motionjoy før du kobler den ut? Lenke til kommentar
Vinjar2 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Disconnecter du den via motionjoy før du kobler den ut? Nei, skal prøve jeg hvis det ikke er problemet tar jeg den med til IKT i morgen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå