chrissn Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hei. Er det noen som vet om noen gode dykkeplasser i ferskvann i Oslo. Takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke så vidt jeg vet. Men, det spørs jo hva du er ute etter, hva vil du se på? Og, hvorfor i all verden vil du dykke i ferskvann? Saltvann er mye bedre å¨dykke i Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke så vidt jeg vet. Men, det spørs jo hva du er ute etter, hva vil du se på? Og, hvorfor i all verden vil du dykke i ferskvann? Saltvann er mye bedre å¨dykke i Har hørt at det skal være bra i lutvann, det sies å være 10-15m sikt, men ville bare få dette bekreftet. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En 2 timers kjøretur unna ligger klartjern i aremark. Dette vannet er legendarisk for sitt klara vann. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Du har jo film derifra. http://www.youtube.com/watch?v=h_jneLZbtqY Hvorfor absolutt ferskvann? Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Du har jo film derifra. http://www.youtube.com/watch?v=h_jneLZbtqY Hvorfor absolutt ferskvann? Er veldig mange som sier at fersvann er bra, den eneste måten å finne ut av det på er bare å prøve selv ;) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Er veldig mange som sier at fersvann er bra, den eneste måten å finne ut av det på er bare å prøve selv ;) Jeg dykker mer i ferskvann enn i saltvann, syntes det absolutt er mer å se i saltvann Men, kjør på, fantastisk å ikke tenke på å skylle av utstyret etterpå, samtidig som at du får av ALT saltet som har satt seg på utstyret Ser kanskje 1 fisk i løpet av ett dykk i ferskvann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå