Gå til innhold

Brink diskusjons tråd.

Hvilken Pre-Order Bonus pack velger du?  

13 stemmer

1. 1. Hvilken Pre-Order Bonus pack velger du?

• The DOOM Pack
    • The Fallout Pack
    • The Psycho Pack
    • The Spec Ops Pack

Anbefalte innlegg

I en bedre verden ville 6/10 vært over middels, ikke dårlig. Oh well. Ut i fra det jeg har lest så langt, så lukter dette Steam-salg-kjøp for min del. Brink ser ut til å ha akkurat de samme grunnproblemene som Quake Wars, men nå har man levelling, customization og parkour i tillegg. Forhåpentligvis holder det til å beholde en aktiv spillerbase, føler Splash Damage fortjener litt suksess, tross alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen middelmådige reviews skremmer egentlig ikke meg så mye, særlig når de er i mindretall. Trikset er vel å lese hva de mener trekker ned, og så veie det mot hva en selv synes er viktig. Nå har jeg ikke sittet og nilest anmeldelsene, men når f.eks. IGN mener objektivene er ensformige, så er det egentlig nøyaktig hva jeg forventer meg (desverre kan man si) av et online skytespill.

Brink har allerede en såpass stor fanskare at f.eks. IGN anmeldelsen på youtube allerede har over 3500 dislikes (ca 85%). Man kan kanskje synes at sånt lukter av småteit fanboy-eri, men det blir interessant å se om denne "gløden" holder seg når spillet har vært ute noen måneder.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Det har kommet endel anmeldelser. Fikk litt sjokk når jeg gikk på IGN og så karakteren 6/10 (XBOX), men endel andre ligger rundt 8/10 som egentlig er akkurat det jeg trodde dette spillet kom til å få.. Har skjønt at spillet er fullt av bugs, og etter et par frustrerende uker med Crysis2 mp (det mest bugga mp spillet jeg noensinne har vært borti) har jeg ikke for øyeblikket lenger lyst til å betale for å være betatester, så Brink skal få lov til å vente litt..

Klipp og lim herfra (http://forums.bethso...st__p__17647383)

The Good:

Gametrailers: 7.9/10

Destructiod:7.5/10

The Sixth Axis 9/10

Inc. gamer 8.8/10

Eurogamer 8/10

VideoGamer 8/10

Games Radar 8/10

CVG 8/10

Gamerreview 8.2/10

The Bad:

IGN: 6/10

Joystiq: 4/10 or 2/5

1UP: D

G4: 4/10 or 2/5

Strategy Informer: 6/10

Var no vertfall mye mer av "The Good" enn "The Bad". Leit at det er bugs, men tror og håper at de blir (har blitt) fikset fort.

Lenke til kommentar

Det har kommet endel anmeldelser. Fikk litt sjokk når jeg gikk på IGN og så karakteren 6/10 (XBOX), men endel andre ligger rundt 8/10 som egentlig er akkurat det jeg trodde dette spillet kom til å få.. Har skjønt at spillet er fullt av bugs, og etter et par frustrerende uker med Crysis2 mp (det mest bugga mp spillet jeg noensinne har vært borti) har jeg ikke for øyeblikket lenger lyst til å betale for å være betatester, så Brink skal få lov til å vente litt..

Klipp og lim herfra (http://forums.bethso...st__p__17647383)

The Good:

Gametrailers: 7.9/10

Destructiod:7.5/10

The Sixth Axis 9/10

Inc. gamer 8.8/10

Eurogamer 8/10

VideoGamer 8/10

Games Radar 8/10

CVG 8/10

Gamerreview 8.2/10

The Bad:

IGN: 6/10

Joystiq: 4/10 or 2/5

1UP: D

G4: 4/10 or 2/5

Strategy Informer: 6/10

Var no vertfall mye mer av "The Good" enn "The Bad". Leit at det er bugs, men tror og håper at de blir (har blitt) fikset fort.

Utvida "The Good" liste her. Med linker.

http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1187589-good-reviews-to-read/

Lenke til kommentar

Viktig å ikke se seg blind på bare resultatene av reviewsene og. Mange (alle?) av de er spilt før release, altså uten ordentlig online spilling. Og dette i et spill hvor multiplayer og samarbeid er en stor del, mange av klagene går bl.a på bots som er i single player. Det ser også ut til å ha vært endel tekniske problemer, så sånn sett ser jeg positivt på det at vi europeere får det 3 dager senere :p

Alle reviewsene er på Xbox 360 og så :p

Lenke til kommentar

Bugs er en teit ting å se på, mener nå jeg. I dagen samfunn blir bugs fiksa relativt fort, og jeg har sjeldent noe problem med de. Så å si "dette spillet er søppel, masse bugs, og det kom jo ut i går!" blir litt for dumt for min del. Det så da ut som at de fleste hadde gitt 8/10, noe som i min mening er et godt spill!

Lenke til kommentar

Mye klager på AI som trekker ned på karakterene. Dette er noe jeg driter langt faen i. Hvem bryr seg om AI i et MP spill. Har ikke akkurat tenkt å sitte å spille Brink mot bots! Vi får se på fredag når det kommet til EU.

Lenke til kommentar

Masse klager på horribel lag og connection problemer post patch på X360 i hvertfall. Ikke faen om jeg gjør samme BLOPS tabba en gang til og kjøper et spill som ikke funker online og aldri blir fikset.

Jeg synes det generelt har gått alt for langt i spillindustrien med post release patching. Av en eller annen grunn er tydligvis software fritatt fra angrerett og reklamasjon, noe de utnytter til det fulle og spyr ut uferdige produkter.

Lenke til kommentar

I en bedre verden ville 6/10 vært over middels, ikke dårlig. Oh well. Ut i fra det jeg har lest så langt, så lukter dette Steam-salg-kjøp for min del. Brink ser ut til å ha akkurat de samme grunnproblemene som Quake Wars, men nå har man levelling, customization og parkour i tillegg. Forhåpentligvis holder det til å beholde en aktiv spillerbase, føler Splash Damage fortjener litt suksess, tross alt.

Jepp, Steam-salg for meg også. Det virker i utgangspunktet kult, men jeg avventer til det har kommet eventuelle plastre på de problemene som måtte være. Dessuten mangler jeg tid til å spille det nå.

Lenke til kommentar

Damn! Er dette et sykt krevende spill, eller er det noe med maskina mi?! Første spillet jeg ikke drar glatt sjøl om innstillingene er på "lav"

Har du ATI kort? Det er visst en kjent greie at det er noe krøll ift ATI-kort med dette spillet. Er vel en fiks ute.

Edit: Obs, litt sein.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...