MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) 4 Dager til spillet kommer, har ventet på dette spillet lenge og var klar på at jeg skulle kjøpe det på steam. Men no fant jeg ut at det er 4 forskjellige Brink pre order bonus packs. http://www.fpsvideog...ailed-pictured/ Mye digg her, hva velger dere? Jeg vet hva jeg liker minst, men klarer ikke å velge mellom Fallout og Psycho --------------------------------------------- *Platekompaniet.no Pre order bonus packs: Doom Pack og Speck Ops Pack Pris: 399 NOK Cdon.com Pre order bonus packs: ??? Pris: 349 NOK Steam Pre order bonus packs: Speck Ops pack Pris: 49,99 Euro ( 396 NOK ) Gamezone.no Pre order bonus packs: Doom Pack ogSpeck Ops pack Pris: 348 NOK Leversen 11.05.11 Absoluttspill leverer 20.05 og leverer standard ver av spillet (ingen bonus packs) så tar ikke med den her. Endret 9. mai 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 gleder meg sykt til brink kommer, har forhånds bestillt nordic edition på platekompaniet i nordic edition får eg med doom pack og spec ops back, men fallout og psycho virket veldig kule og, men går vell ikke ann å få alle? noen som har funnet ut hvilken krops type de skal være? for de som ikke har fått det med seg kan du være 3 forskjellige krops typer, ligh, medium og heavy og jo lettere du er, jo mer akrobatisk er du, men jo mindre tåler du. eg tror eg går for en medium for eg liker å ha litt health, men vil jo samtidig kunne gjøre noen sweete moves det er tydeligvis kun light weight som kan løpe på vegger då Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Går det ikke ann å lage flere "characters" ? Selv gleder jeg meg, men er redd for at jeg skal bli skuffet. Redd for at jeg skal ha for store forventninger. Var sikker på å bestille på steam for jeg liker å ha alt av spill på en plass og steam er veldig enkelt når det kommer til å laste ned spill på andre maskiner og andre tidspunkt. Endret 9. mai 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
zhhk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tror Brink blir kult, gleder meg til det! Hvilken skal man velge? Jeg vil ha alle fire, haha. Men det står mellom Psycho og Fallout. Tror det blir Psycho da jeg vil ha den revolveren. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, jeg står mellom psycho og fallout selv Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg valgte Psycho pga man får Brink for ca 200 kr på D2D Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bestillte gjennom Steam, så det er vel Spec Ops tenker jeg. Gleder meg sykt mye nå. Vurderte å fixe no proxy greier så jeg kunne starte å spille i morgen, men jeg hørte steam kontoen min kan bli bannet av det, er dette tilfellet? Lenke til kommentar
zhhk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bestillte gjennom Steam, så det er vel Spec Ops tenker jeg. Gleder meg sykt mye nå. Vurderte å fixe no proxy greier så jeg kunne starte å spille i morgen, men jeg hørte steam kontoen min kan bli bannet av det, er dette tilfellet? Mulig, er ikke helt sikker da jeg ikke har giddet og søke det opp før jeg svarer. Da jeg ble bannet i Modern Warfare 2 var det grunnet Console Unlocker - Det er kun Modern Warfare 2 jeg ikke kan spille, tviler på at Steam hadde bannet kontoen din så du ikke kan spille noe i det hele tatt. Blir du bannet er det nok kun i Brink. Men kjipt uansett, da du ikke kan kjøpe 2 kopier av ett spill på en konto. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja det hadde vært kjipt uansett. Får vel bare vente til fredag da for å være sikker. Med tanke på kropp så vil jeg vel starte med light får å teste SMART systemet ved å klatre på vegger å alt det der. Men etter vært vil jeg vel ta det som er best for en sniper som antakelig er normal. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Frister å prøve det no proxy tingen, men bare tanken på at noe kan skje med steam kontoen min er ikke verdt et par dager early play Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Noen som har troen på Brink i Birken neste år? Har hørt at han skal satse knallhardt mot dette, kommende sesong. Edit: Oisann, trodde det var Jørgen Brink-tråden. Endret 9. mai 2011 av jarleandoy 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bestilte fra GAME for 250kr inkl frakt, får visst med DOOM og Spec ops pakkene Kan godt legge til Claes91 på steam hvis noen har lyst å spille når det kommer Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ser lovende ut, mye mulig man kjøper det der ja. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kommer til å kjøpe Brink hvis det får en god mottakelse, men har ikke tenkt til å forhåndsbestille. Regner med at det er så mye greier i spillet at ett våpen, én tatovering osv, ikke blir noe stort savn.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg valgte Psycho pga man får Brink for ca 200 kr på D2D ffs.. Jeg var klar til å kjøpe spillet no men no koster det 400 kr Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som har gått på en brink i det siste? Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Var veldig gira på spillet selv men etter å ha lest dette tror jeg det blir å avvente litt for å se hvor mye patchen fikser etc: http://arstechnica.com/gaming/news/2011/05/why-were-not-review-brink-and-why-you-shouldnt-buy-it-yet.ars Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis dette spillet får god kritikk, og jeg ikke får det til bursdagen blir det nok kjøp. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Det har kommet endel anmeldelser. Fikk litt sjokk når jeg gikk på IGN og så karakteren 6/10 (XBOX), men endel andre ligger rundt 8/10 som egentlig er akkurat det jeg trodde dette spillet kom til å få.. Har skjønt at spillet er fullt av bugs, og etter et par frustrerende uker med Crysis2 mp (det mest bugga mp spillet jeg noensinne har vært borti) har jeg ikke for øyeblikket lenger lyst til å betale for å være betatester, så Brink skal få lov til å vente litt.. Klipp og lim herfra (http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1187547-reviews-are-in/page__view__findpost__p__17647383) The Good: Gametrailers: 7.9/10 Destructiod:7.5/10 The Sixth Axis 9/10 Inc. gamer 8.8/10 Eurogamer 8/10 VideoGamer 8/10 Games Radar 8/10 CVG 8/10 Gamerreview 8.2/10 The Bad: IGN: 6/10 Joystiq: 4/10 or 2/5 1UP: D G4: 4/10 or 2/5 Strategy Informer: 6/10 Endret 10. mai 2011 av Riboflavin' 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som har troen på Brink i Birken neste år? Har hørt at han skal satse knallhardt mot dette, kommende sesong. Edit: Oisann, trodde det var Jørgen Brink-tråden. /Thread Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå