TheWave24 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hei, Jeg ønsker å kjøpe en Vaio UX micro pc. Den bør helst være av den nye svarte typen. Hvis du vet om noen som har eller har en selv som du ønsker å selge så si ifra Ønsker også å vite om nettsider den eventuelt også kan kjøpes. Endret 9. mai 2011 av TheWave24 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Legg ut "vil kjøpe" annonse på hw brukmarket. det er gratis. kanskje du er heldg og noen ser det og vil selge deg en. Jeg finner ikke vaio ux til salgs i norge ved raskt søk i prisguide og hw.no guiden, men den jo tilgjengelig på ebay.com og på søk via froogle.com dersom du ikke er imot å evt. importere. -Stigma Lenke til kommentar
TheWave24 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Legg ut "vil kjøpe" annonse på hw brukmarket. det er gratis. kanskje du er heldg og noen ser det og vil selge deg en. Jeg finner ikke vaio ux til salgs i norge ved raskt søk i prisguide og hw.no guiden, men den jo tilgjengelig på ebay.com og på søk via froogle.com dersom du ikke er imot å evt. importere. -Stigma Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå