steaamo Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har noen pc'er i et nettverk med egen server (dette er prosess-pc'er så det er ikke bare å bytte operativsystem). Disse har internt backup scasi.Hadde lyst til å få dette mere fleksibelt så jeg kjøpte eksterne USB 2 backup stasjon til disse. Da jeg skulle innstalere disse ffikk jeg problemer , har da fått opplyst at NT.4.0 ikke suporterer USB og kom vist ikke til å gjøre dette. Er det noen som vet noe om dette. fins det noen omveier for å få dette til ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 nja, NT er jo gammelt, men har du kobla til stasjonene til pc`ene dine? hvis du har det så kan du prøve å søke etter ny maskinvare eller legg til nymaskinvare. se hva som skjer. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 NT støtter ikke USB (og ikke Firewire heller). Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det går nok dårlig ja. NT har ingen usb støtte. Det du kan gjøre er å skaffe en billig (gammel) pc, installere et usb2 kort og windows2000. Koble den til nettverket og ta backup over nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå