N|troXx Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Skal jo liksom ikke snakke med hun før følelsene mine er vekke. Har jo ingen mulighet med hun lenger Da funker jo ikke det greian der. Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Om hun kommer over med ei flaske vin på en fredagskveld, så er hun garantert keen på deg ! Så da er det bare å kjøre på, få inn kroppskontakt og kyssing utover natta. Om hun ikke kommer, så veit du at hun ikke er keen på deg, så da er det bare å snu seg rundt og vandre videre Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Ville bare gi dere en oppdatering. Har rett og slett bare sluttet å snakke med hun, sier jeg er opptatt hvis hun tar kontakt. Ting går mye bedre allerede og tenker ikke noe på hun særlig. Møtte hun også i forbindelse med jobb igår og det gikk helt greit. (dog hadde hun merket at jeg var sykt passiv i det siste.) Møtte også en jente via venner i helgen. Hun virket som en flott jente. Får se om kansje vi møtes igjen Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå