AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ahhh jeg har et sykt forelskelsesproblem! Let's tell the story. Møtte en jente for endel mnd siden. Hitta det off samtalemessig med en gang. Samme humor osv. Jeg var frampå tidlig, spurte om vi skulle finne på noe asap. Endte opp med at vi gikk på kino etter en uke eller noe. Her fucket jeg det totalt til. Eskalerte jo null kroppskontakt. Dum som jeg er. Hele tiden skrev vi masse meldinger med hverandre og snakket på msn/fjesbok hele tiden. Etterhvert ble jeg litt småforelska. Og enda så dum jeg var, klarte jeg å si at jeg likte henne til henne på melding noen dager etter. (jeg er forresten ganske/litt sjenert). Hun sa at hun likte meg også men at vi bare skulle se hvordan det gikk. Forsatte ihvertfall å skrive meldinger osv hele tiden. Etterhvert lurte jeg selvfølgelig på om vi skulle finne på mer. Ja var svaret, men hun cancela i siste stund hver gang. Har nå gått noen mnd og jeg er faen blitt stormforelska. Grunnen er sikkert at for første gang siden jeg hadde dame (3-4 år siden) har jeg hitta det off så bra og noen faktisk har likt meg litt tilbake. Men vi er egentlig nesten aldri med hverandre, bare snakker hele tiden. Vi snakker forsatt på facebook osv hele tiden, men nå har jeg imidlertid gitt opp å spørre om vi skal møtes lenger. Vi møtes av og til når jeg er ute på byn osv, og vi snakker mye da. Vi møtes også av og til i forbindelse med jobb. Det virker dog ikke som hun er keen på noe mer, så jeg skjønner det at det ikke kommer til å bli meg og henne. MEN JEG KLARER IKKE SLUTTE Å TENKE PÅ HENNE. Nesten hele tiden. Og det irriterer livskiten ut av meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å ikke ha det slik. Det jeg egentlig vil fram til med dette innlegget, er hjelp om hvordan å klare å slutte å tenke på henne / være så forelsket. For jeg vet jo at jeg ikke kan få henne. Men jeg vil samtidig egentlig forsette å snakke med henne, for hun er dritmorsom og jeg sitter å ler med pcen konstant hver gang vi snakker - Gutt (21) Postet av anonym: 55189923adfeee6142a68cba00a535ab Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Ble kansje litt rotete, men håper folk skjønner greien Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Årsaken er, som du selv sier, eskaleringen din. Det er bra at du iaf har innsett hvor problemet ditt lå. Når det gjelder denne forelskelsen så er det faktisk dessverre ingen mirakelkur, men det finnes to ting som vil hjelpe betraktelig: 1. Tid - du må rett og slett la tiden jobbe. 2. Finne en ny jente - enkelt og greit. Jeg garanterer deg at dersom du finner en ny jente å tenke på så vil du "glemme" denne jenta. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, men det er også kansje noe av det som irriterer meg. Jeg florerer ikke akkuratt med jenter. Etter bruddet med exen har jeg slitt med å komme i nærheten av å få meg en dame. Og det at jeg vet hvor jeg brant meg nå når jeg hadde tidenes mulighet på en kjempejente, terrer på meg. Samtidig har jeg jo lært av situasjonen, men jeg vet bare ikke når en slik stor mulighet kommer opp igjen Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det viktigste er; dersom du realistisk anser situasjonen for tapt (hvilket det noenlunde virker som utifra faktum), er at du raskest mulig nå får fokuset ditt på noen andre. Jeg føkket opp hodet mitt i et halvt år med et noe lignende tilfelle for en tid tilbake - med en gang jeg traff noen andre så "løste" det seg, selv om jeg umiddelbart ikke ville tro det med det første. Du må virkelig "jobbe" for å bli kvitt denne følelsen ved å finne noen andre, rett og slett. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Ja jeg har faktisk skjønt det, og vil så gjerne få vekk følelsen! Problemet ligger bare i det at dette med jenter ikke går på skinner for meg! Har dog en liten plan med å ta kontakt med en jeg møtte på et vorspiel for en stund siden. Vi var begge sjåfører den dagen så vi prata litt, men ikke mye. Ta kontakt på fjesboken eller noe, se om hun vil finne på noe. For NOE må jeg gjøre! Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg var i en lignende situasjon for en liten stund siden. Ble kjent med en super jente, men klarte ikke å følge opp med eskaleringen før vi ble for gode venner. Jeg innså at problemet mitt var at jeg fremdeles trodde det var en liten mulighet for at det skulle gå. Jeg ville tviholde på følelsene mine så lenge jeg trodde det er en liten mulighet for at vi kunne bli sammen. Det som rensket ut følelsene mine var at en av hennes venner fortalte meg hvor usansynlig det var at hun kom til å bli sammen med "min type", samt at hun haddde en flørtet med en annen. (Denne personen visste ikke at jeg hadde følelser for henne). Jeg vet ikke om det samme vil fungere for deg, men om det høres logisk ut så vil jeg anbefale deg å forsøke og få en form for 100% avkreftelse fra hennes side. Endret 10. mai 2011 av Heatsink Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Finn deg masse skavanker på henne, så glemmer du henne raskt! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg var i en lignende situasjon for en liten stund siden. Ble kjent med en super jente, men klarte ikke å følge opp med eskaleringen før vi ble for gode venner. Jeg innså at problemet mitt var at jeg fremdeles trodde det var en liten mulighet for at det skulle gå. Jeg villr tviholde på følelsene mine så lenge jeg trodde det er en liten mulighet for at vi kunne bli sammen. Dette beskriver min følelse EKSAKT! Samtidig "vet" jeg at det ikke blir oss, men det er ikke bekreftet av andre enn meg selv på en måte. Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Finn deg masse skavanker på henne, så glemmer du henne raskt! Haha, du har noen gode svar mister Endret 9. mai 2011 av Dignam Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Det som rensket ut følelsene mine var at en av hennes venner fortalte meg hvor usansynlig det var at hun kom til å bli sammen med "min type", samt at hun haddde en flørtet med en annen. (Denne personen visste ikke at jeg hadde følelser for henne). Jeg vet ikke om det samme vil fungere for deg, men om det høres logisk ut så vil jeg anbefale deg å forsøke og få en form for 100% avkreftelse fra hennes side. Jeg vil vell EGENTLIG ha det bekrefta, men samtidig er det litt scary. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram heller. Jeg får bare prøve å få det bekrefta samtidig som jeg prøver å finne en ny jente på tenke på. Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvis Heatsink sin beskrivelse passer, kan det godt hende hans løsning kan fungere ja Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg vil gjerne kansellere løsningen i mitt forrige innlegg. Jeg har egentlig kuttet jenta ut sosialt, men møtte henne tilfeldig før helgen. Vi snakket en god stund og hadde det relativt morsomt, men etterpå så forstod jeg at følelsene var på vei tilbake. I dag føler jeg meg enda dårligere enn jeg gjorde før Jeg tror alikevel at beskrivelsen min fremdeles passer, jeg har bare fått den bitte lille troen tilbake og trenger og finne en måte og avkrefte den på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg vil gjerne kansellere løsningen i mitt forrige innlegg. Jeg har egentlig kuttet jenta ut sosialt, men møtte henne tilfeldig før helgen. Vi snakket en god stund og hadde det relativt morsomt, men etterpå så forstod jeg at følelsene var på vei tilbake. I dag føler jeg meg enda dårligere enn jeg gjorde før Jeg tror alikevel at beskrivelsen min fremdeles passer, jeg har bare fått den bitte lille troen tilbake og trenger og finne en måte og avkrefte den på. Og det suger noe så inn i helvette! haha Har ikke snakket noe særlig med henne i det siste, men tenker på hun hele tiden selvom.. Hater det! Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Needy = skremme bort jente. Ingen kino = homsekompis. Gjelder å finne den rette balansen (riktig eskalering). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Hun skriver til meg på fjesbok/msn hele tiden. What to do? Må slutte å snakke med hu på en god stund for å få vekk følelsan. Bare si det rett ut som det er? Eller bare ikke svare (kan jo ikke deeet :PP ) Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hun skriver til meg på fjesbok/msn hele tiden. What to do? Må slutte å snakke med hu på en god stund for å få vekk følelsan. Bare si det rett ut som det er? Eller bare ikke svare (kan jo ikke deeet :PP ) Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Si noe så enkelt som: Jeg er litt opptatt akkurat nå, men kom kl 8 på fredag og ta med ei flaske vin så fikser jeg noe i tillegg. Så har vi hele kvelden og natta på skravling. Enten følger hun opp, ellers så blir du kvitt henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Skal jo liksom ikke snakke med hun før følelsene mine er vekke. Har jo ingen mulighet med hun lenger Da funker jo ikke det greian der. Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Needy = skremme bort jente. Ingen kino = homsekompis. Gjelder å finne den rette balansen (riktig eskalering). Det virker som mange klarer å være begge deler. Altså både virke deperate og masete, samtidig som de blir homsevennen hennes fordi de ikke er seksuelle nok (eskalerer, "kino" f.eks.). Det er mye bedre å være litt mer laid back, men samtidig vise at man vil mer. Ellers har jeg ingen gode forslag til trådstarter, bortsett fra å finne seg ei annen dame. Da forsvinner slikt kjapt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ja jeg har en jente i siktet som jeg skrev tidligere her oppe. Kjenner hun egentlig ikke, men har møtt ho en gang. Vurderer å ta kontakt på fjesboken. Får se hvordan det går. BTW takk for alle svar. Jeg setter utrolig stor pris på de Hatt det litt vanskelig de siste mnd med dette her + sykt stress med eksamen. Postet av anonym: 272a8de2796c6a4b4c2f00a6eebbddc9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå