Gå til innhold

Treningsstudio som tilbyr "sommertrening" i Oslo.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sommer betyr ofte 2-3 måneder borte fra studiestedet og dermed også det faste treningsstudioet. Mange av kjedene har ofte 12mnd bindingstid noe som blir i det dyreste laget for 2 måneders trening. Så til kjernen: Er det noen som vet om noe treningsstudio i Oslo (helst Oslo øst) som har månedsavtale der man betaler for en måned av gangen eller et sted der det finnes "sommerdealer"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Elixia og SATS har 12mnd binding (hvert fall i følge nettsidene deres). I tillegg til at de koster voldsomt mye. Vet om et par mindre steder som jeg kan kontakte, men tenkte jeg ville høre her om noen visste om noe. Jern er jern så det er det samme hvor jeg trener egentlig, men at det ikke er fryktelig langt hjemmefra er jo en bonus.

Du får brutt bindingen hvis du ikke skal bo i området lenger.

Kreves det da adresseendring? Har bodd et annet sted enn Oslo i 3 år, men har ennå ikke meldt adresseendring og tviler på at jeg gidder det for det siste året jeg skal tilbringe der oppe. Vet du om de godtar å bryte kontrakten pga flytting for så kort tid? (Ser for meg at de drar frem en eller annen klausul om at siden jeg visste med sikkerhet at jeg ikke kom til å bo på stedet i hele bindingstiden så får jeg ikke avbrutt. 700,- eller hva det nå koster hos SATS er litt sterk kost for en student).

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

JIMU har abonnement uten bindingstid :) Det ligger rett ved bussterminalen på Grønland, og er endel billigere enn sats/elixia. De har også et senter rett ved Aleksander Kiellands plass, om det er nærmere.

Jeg har jobbet på Sats, og kravet til å få sagt opp abo. før bindingstid er ute er at du flytter til et sted der det ikke er Sats innen 30 km.

Endret av Kevlar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...