GLN Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 50 for maxi? jeah... Du tok ikke ironien? Siden både han og Torres er gamle Atletico spisser Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jo, men eg likte så godt tanken. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Verre med Cole som har vært shite hele sesongen og casher inn £90k+ hver uke. Fælt å tenke på, han må skjerpe seg, eller så burde vi puttet ham rett på prestasjonsbasert kontrakt. Eventellt selge ham. Jeg hevder dette først og fremst med tanke på alle de som blør for drakta for langt mindre summer. Jeg støtter spillerene våre, men Cole har ikke bevist noe og LFC skylder ham ikke noe. Når det er sagt, så har vi også den gamle hjelpetreneren hans, så det meste burde ligge tilrette på den sportslige siden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Nå fikk vi jo Cole gratis, så han har forsatt litt til gode mtp spillerutgifter. Jeg gir han høsten til å vise seg, vis ikke bør han gå bort i januarvinduet. Men det kan fort hende han forsvinner i sommer vis det blir storkjøp. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 50 for maxi? jeah... Du tok ikke ironien? Siden både han og Torres er gamle Atletico spisser Ironi og ironi fru blom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå