Cryflopp Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) morsom kamp, masse gode mål. Følte på meg at Sidwell skulle score når dem sa i førsteomgang at han ikke har scoret på 2 år. Er bare så typisk at slike barrierer brytes når dem nevnes God kamp fra Liverpool's side, eneste negative er de 2 måla imot. Sterk borteseier! Endret 9. mai 2011 av Cryflopp Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Nåja, matchball har vi vel ikke. Vi er avhengige av at City tar maks to poeng på sine siste tre kamper, altså ikke vinner noen og taper minst én. Det skal enormt mye til om det skulle skje, men det er alltid lov å drømme litt. Resultatet i dag gjorde hvert fall at vi spiste innpå halvparten av målforskjellen, og dersom det skulle bli slik at City taper en og spiller to uavgjorte på sine tre siste, mens vi vinner våre to siste, så går vi forbi på målforskjell/flere scorede mål. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 City taper mot Spurs i hvert fall. Bolton borte er vanskelig, og Stoke x2 kan også by på utfordringer. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flott kamp, meget stor underholdning og kjempejobb av laget kollektivt igjen. Maxi helt vill i nikkersen om dagen, men fy faen for en spiller Suarez er, helt sinnsvakt hva han bidrar med offensivt, sajko Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Kunne blitt 2-3 flere mål hadde ikke Suarez vært så ego, men det går bra i dag Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Her var det mye snakk om en bra kamp. Ikke enig der gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flott resultat, mulig litt flatterende pga elendig keeper(or so I read) spent på å se highlights fra kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Suarez har lyst på mål, og det forstår jeg. Ikke først og fremst for han må ha det, men han fortjener det. Det kommer, han må bare slappe av. Og ja, han blir for ego pga dette. Enorm førsteomgang, skal være forsiktig, men det minner om overkjøringen av Real hjemme. I andre, så har Fulham forstått at de skal prøve, og kudos til dem for det. Mye takket være en gammel Liverpool helt imo, selv om Sky folka kun pratet om Zamora. Vi var litt på hæla der en stund og de fikk et mål, de var også nær 2. Godt det ikke kom da, ellers så er det vanskelig å si hva som hadde skjedd. Så kommer det som kjennetegner et vinnerlag, liverpool hever seg og scorer 2 mål ut av nesten ingenting. Det knekker Fulham, selv om de får et til. Veldig morrsom kamp, vakre scoringer og underholdning til de grader. Kudos til Maxi, Kuyt og Suarez, alle sammen egentlig. Maxi fulgte opp mer enn jeg kunne drømme om, nevnte det tidligere. Var en del stygge taklinger, spes Lucas fikk kjørt seg. Et rødt kort før eller siden hadde vert på sin plass. Det kan blåses straffe, men Suarez kaster seg når han han faller, dette må han kvitte seg med!!!!! Jeg tror heller ikke City taper 2 kamper, men presset på dem minket ikke i dag. Til slutt er det litt synd på Reina, som mister 0`en, Dog fortjente Fulham minst en redusering. Edit: Og jeg tok med The Cottage Key, det forklarer alt. Han som var med på United hjemme skal ned på Tottenham, og leverer den tilbake da Endret 9. mai 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Irriterte meg at Fulham dro på seg kort. "Vi" ligger å kjemper om en plass i Europa League igjennom fair play prisen for faen! -.- Men jeg er virkelig ikke enig i at det var mye p.g.a Murphy at Fulham klarte å satse. Murphy hadde en fin kamp i dag, men han har dessverre gått litt ut på dato. Han er klok, han har fint overblikk, og gode pasninger, men hender at han er litt for treig, og "glemmer" at han begynner å dra på årene, tror ikke han kommer til å holde alt for mange sesonger til i PL, kanskje neste blir hans siste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Dette var morsomt guttær. Var helt målløs da vi ledet 2-0 etter drøye 6 minutter. Suarez fortsetter bare å imponere meg. Den mannen må være et direkte helvete å spille mot. Kan ikke huske å sett Hangeland så utilpass i en kamp for Fulham før. Kjenner at jeg bare må le. Vi sliter tungt med å spille fotball under Hodgson, og det går mye på tilfeldigheter selv når Daglish fikk sine første kamper. Så gikk Torres ut, og vips, så begynte ting å skje. Suarez (og til dels Carroll) har gjort alt det Torres ikke gjorde når han spilte for oss og delvis en del i Chelsea. Bevegelse med og uten ball. Helt vilt å følge med på hvor entusiastisk spillerne er uten ball, og med ball nå. Nesten hver gang vi vinner ballen spurtes det fremover. Og når Dempsey fikk gå med ballen i dag var Spearing og Lucas på ham som fett på en Amerikaner ofte er. Rett på kroppen. Både Jay og Lucas fortjener mye ros. Jeg synes fortsatt ikke at de burde være noe soleklart førstevalg på midtbanen, men at de begge har en fremtid i Liverpool også neste sesong burde være en selvfølge. Spearing tror jeg også er lurt å holde på så lenge som mulig. Tviler på at han casher inn så mye lønn og han ånder virkelig for klubben. Han vil neppe gå med det første, og da mener jeg at vi burde bare ha han der som en squadplayer som han fylle inn når det trengs. Hvis han fortsetter å prestere så skal man ikke se bort i fra at det blir en del kamper på ham også neste sesong. Fuck off til alle KF-småungene som mener Maxi er ræva. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Maxi har vært ræva hele sesongen, må mer enn par flaksekamper til for å mene noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Irriterte meg at Fulham dro på seg kort. "Vi" ligger å kjemper om en plass i Europa League igjennom fair play prisen for faen! -.- Dette sier dessverre litt om EL.... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ting jeg nevnte for en kompis under kampen i går: "Heh, kanskje Roman legger £50m på bordet for Maxi også? (neste med russisk aksent) Damnit, we bought the wroong ex-Athletico Madrid Liiiverrrpoool plaaayeer" "Faen, hvis SPEARING scorer nå, så tar vi fjerdeplassen, garantert" "Suarez må lære seg når han skal være ego og når han ikke skal være det" (Han klarte stort sett å bytte om på de hele kampen" "JAAAAAAAAAA FOR FAEN" "OI OI OI OI OI" "Det var raskere enn det United hadde i går (altså på søndag)!" "Er dette samme laget som tapte mot West Brom?" "Faen, det er gøy å være Liverpool-supporter igjen!" That about sums it up. 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Maxi har vært ræva hele sesongen, må mer enn par flaksekamper til for å mene noe annet. Han og Lucas hadde noen gode kamper under Roy når laget var helt ræva. Men han har vert veldig JOJO. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Irriterte meg at Fulham dro på seg kort. "Vi" ligger å kjemper om en plass i Europa League igjennom fair play prisen for faen! -.- Dette sier dessverre litt om EL.... Dette er noe som har vært gjeldende så lenge jeg kan huske. Det er 3 europeiske land som får en fair play pris. Når man regner ut kortpoeng, og samtidig legger inn en formel som skal gjøre det likt for alle land, uansett om man har 9 klubber i toppserien eller 24. I år ligger faktisk PL på topp tre, og Fulham er klubben som har minst kortpoeng i England. Dette synes jeg er ett bra tiltak egentlig. Spiller man fair, så er det en mulig belønning! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen som så kampen på Sky? Gerrard såg helt resignert ut i studioet, må si jeg var overasket. Fikk ikke med meg noe særlig av hva han sa. Nå skal jeg inn på LFC.tv og se høydepunkter Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Flanno klarte seg bra på VB i går. Ble jo flyttet over mot Newcastle, men tenkte det var mest midlertidig, i går viste han at han også behersker det fra start, noe som var mer eller mindre nytt for meg (stort sett utelukkende spilt høyre når jeg har sett han). Likte egentlig varianten i går godt, sålenge Flanno klarer seg bra på venstre så føler jeg også at Johnson har det lille ekstra stinget offensivt når han spiller til høyre (har klart seg godt på venstre også riktignok). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Maxi har vært ræva hele sesongen, må mer enn par flaksekamper til for å mene noe annet. Spilte bra mot WH/AV hjemme husker jeg. Scorte også. Synes han har vært bedre enn mange andre spesielt under Hodgson da så og si alle var dass. Nei, får vi rundt £50M så er det jo bare å selge. Gutten klager jo heller ikke når han må sitte på benken så ser ikke noe galt i å ha han som backup. Verre med Cole som har vært shite hele sesongen og casher inn £90k+ hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå