Gå til innhold

Kamptråd: Fulham - Liverpool

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykeste jeg har sett. Eller, ikke sett. Jeg var tre minutter for sent ute med å få opp kampen, og der leda vi faen meg. Så skulle jeg bare på kjøkkenet en tur, snudde meg på vei ut av stua og der ble det jaggu 2-0. Så gikk jeg på kjøkkenet, kom tilbake og så var det faenmeg 3! Haha, diggdiggdigg! Må være lov å åpne en pils nå vel?

• Liker 4
Lenke til kommentar

En kompis, som forøvrig er Arse-supporter, sa før kampen at det ble 3-0 til pool. Da jeg sa til ham at det var 3-0 etter 15 min sa han "nå blir det ikke flere mål".. Ser ut til at han får rett :( Håper de får litt turbosaft i garderoben. Hadde gjort seg med 5-6 gåller i dag :)

Lenke til kommentar

Tanker om straffesituasjonen? Synes Suarez falt litt lett, men Hangeland er tydelig borti ham. Tror kanskje det er bra at Suarez ikke får noe i slike situasjoner, slik at han lærer å holde seg på beina så lenge som mulig.. Ikke at Suarez er den verste til å slenge seg, men det er bra at dommerne viser at det må litt mer til i England..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tanker om straffesituasjonen? Synes Suarez falt litt lett, men Hangeland er tydelig borti ham. Tror kanskje det er bra at Suarez ikke får noe i slike situasjoner, slik at han lærer å holde seg på beina så lenge som mulig.. Ikke at Suarez er den verste til å slenge seg, men det er bra at dommerne viser at det må litt mer til i England..

Enig her. Det er noen trekk Suarez må se å rette på. Filminga og stupinga er en av de og den sterke trangen til å klare alt selv og ikke gi 45graders pasninger er en annen. Likevel føler jeg at vi skulle hatt et straffespark, og hadde dommeren vært i nærheten av situasjonen, hadde vi nok fått det.

Satser på 5-1 i dag et mål til av Kuyt og ett av Suarez. Dempsey putter på corner i sluttminuttene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...