Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Kuyt netter all night loooong Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sykeste jeg har sett. Eller, ikke sett. Jeg var tre minutter for sent ute med å få opp kampen, og der leda vi faen meg. Så skulle jeg bare på kjøkkenet en tur, snudde meg på vei ut av stua og der ble det jaggu 2-0. Så gikk jeg på kjøkkenet, kom tilbake og så var det faenmeg 3! Haha, diggdiggdigg! Må være lov å åpne en pils nå vel? 4 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Har lyden blitt totally fucked up hos dere andre også? Eller er det tv-en min? Edit: der var det greit. Endret 9. mai 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Må være lov å åpne en pils nå vel? Nope, her må det sterkere lut til. Kampen skal glemmes fort ser det ut som Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Gøy å se Flanagan i dag. Han kom kanskje ikke til innlegg eller skudd, men makan for et initiativ. Nå er det gøy å være meg! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Satte 74kr på handicap på Liverpool som underholdnings spill i kveld til 5,05. Ser jo ut som det blir litt penger Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 En kompis, som forøvrig er Arse-supporter, sa før kampen at det ble 3-0 til pool. Da jeg sa til ham at det var 3-0 etter 15 min sa han "nå blir det ikke flere mål".. Ser ut til at han får rett Håper de får litt turbosaft i garderoben. Hadde gjort seg med 5-6 gåller i dag Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Får hente meg litt proviant, håper og tror på flere mål og at Suarez netter! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tanker om straffesituasjonen? Synes Suarez falt litt lett, men Hangeland er tydelig borti ham. Tror kanskje det er bra at Suarez ikke får noe i slike situasjoner, slik at han lærer å holde seg på beina så lenge som mulig.. Ikke at Suarez er den verste til å slenge seg, men det er bra at dommerne viser at det må litt mer til i England.. 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tanker om straffesituasjonen? Synes Suarez falt litt lett, men Hangeland er tydelig borti ham. Tror kanskje det er bra at Suarez ikke får noe i slike situasjoner, slik at han lærer å holde seg på beina så lenge som mulig.. Ikke at Suarez er den verste til å slenge seg, men det er bra at dommerne viser at det må litt mer til i England.. Enig her. Det er noen trekk Suarez må se å rette på. Filminga og stupinga er en av de og den sterke trangen til å klare alt selv og ikke gi 45graders pasninger er en annen. Likevel føler jeg at vi skulle hatt et straffespark, og hadde dommeren vært i nærheten av situasjonen, hadde vi nok fått det. Satser på 5-1 i dag et mål til av Kuyt og ett av Suarez. Dempsey putter på corner i sluttminuttene. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 MAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHXXXXXXXIIIIIII :D:D:D:D:D Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ræva keeper. Nesten, bare nesten, så jeg mener Maxi ikke bør selges. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 2. hattricken på kort tid for Maxi. Den gutten er effektiv, noe annet kan man ikke tenke på å si en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå