Smågal Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 mandag 9.mai 2011 21:00 Vanskelig bortekamp i London. Fulham ligger på 10.plass med 45 poeng, noe som er ti poeng mindre enn Liverpool på 6.plass. Ett poeng er nok til at Liverpool igjen passerer Tottenham på tabellen og inntar 5.plassen. Dommer: Lee Mason Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Håper på tidlige mål her, og av vi får satt minst 2 til pause. Det er optimistisk, kampen er vanskelig, men vi har noe å spille for. Veldig kjekt å følge Liverpool om dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Håper dere vinner resten, mens City taper sine. Pool > City når det gjelder CL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jepp, selv om dere i såfall kommer til å bli tidenes mest cocky supportere så er det verdt det at City nok en gang mister CL. Når det er sagt, eg tror ikke noe på det. Tottenham tar dere, de har jo drukket av samme vannkilde som Arsenal (Themsen?) og kollapset fullstendig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Vet ikke om jeg hadde blitt så cocky akkuratt, men jeg hadde nok hyllet Kenny noe innigranskauen og det ganske berettiget imo. Sånn som det ligger ann nå, så er det surt å tenke på nylig tapte poeng mot Wigan, Westham og WB. Takk for det, sier det samme om dere. Missforstå rett, United er klubben jeg elsker å hate, men City og Chelsea er pure shite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 For min del er det to helt forskjellige hat. Den ene klubben hater eg og ønsker ikke en dritt, men respekterer. De andre to hater eg bare. Unner de ingenting, og respekterer hverken de eller deres yngre supportere. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hmm, postet her i går, men av en eller annen grunn kommer ikke posten opp. I mine øyne den tøffeste av våre gjenstående kamper. Fulham borte er en hard nøtt, men håper Suarez, Kuyt & Co. kan overbevise i dag. ----Reina---- Flanagan-Carragher-Skrtel-Johnson ------Lucas------ ----Spearing--Meireles---- Maxi------Kuyt-----Suarez Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jepp, det nytter ikke med noen hvilepuls her, da får vi oss 2 tette som mot WB. Kuyt får vise vei, siden han ikke kan score mål eller noe, så kan han ivertfall løpe for laget Nå håper jeg Maxi leverer i dag også, sånn at vi får litt stabilitet over det. Hva er siste nytt om Carroll egentlig? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Vi må vinne i dag skal vi holde oppe det lille håpet om CL. Det er syltynt, men gir ikke opp noe før vi eller City avgjør det. Det er vanskelig kamp, vi sliter alltid i disse kampene, blir spennende å se hvordan gutta tar det etter en veldig god periode nå under Kenny. Og så er det viktig at Reina får clean sheet, så han kan ta Golden Glove. Hvis jeg har tellingen korrekt nå, så vil clean sheet i dag føre Reina opp på delt førsteplass med Hart, Cech og van der Sar. Endret 9. mai 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 VDS ligger foreløpig likt med Reina, altså en CS bak de to andre. Om VDS ender likt med de andre på toppen, så er det han som kommer til å vinne (færre spilte kamper). Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva er siste nytt om Carroll egentlig? Siste jeg leste var forum-/twitterrykter (ganske troverdige riktignok). Om at han ikke har respondert helt som ventet på behandlingen for smellen i kneet, og at det medisinske teamet ikke ønsker å ta noe som helst sjanser, og heller holde han igjen lit for lenge enn kaste han tilbake for tidlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Da var Kelly nr 34 montert Satser på den lager noen posetive viber som når like til bortegarderoben på The Cottage In fact, jeg tok jo med meg THE Cottage Key sist jeg reiste hjem fra England, blir nok å ta med den på kamp. Blir en smal sak å låse opp forsvaret på Craven da Endret 9. mai 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir faktisk mer imponert om vi tar 3p her enn hjemme mot Spurs. Fulham borte har blitt vanskeligere igjen etter de siste månedene, og jeg tipper vi får det veldig vanskelig i kveld. Men som alltid så gleder jeg meg til kamp selv jeg er litt pessimistisk angående resultatet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 fulham borte er ingen lett match nei, begge lag er iform for tiden så dette kan bli spennende. Tror på en en knepen seier 1-2 idag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Laget vs Fulham: Reina, Flanagan, Johnson, Carragher, Skrtel, Spearing, Lucas, Meireles, Kuyt, Suarez, Maxi. Reina Flanagan - Carragher - Skrtel - Johnson Lucas - Spearing Meireles - Suarez - Maxi Kuyt Noe slikt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Reina, Flanagan, Johnson, Carragher, Skrtel, Spearing, Lucas, Meireles, Kuyt, Suarez, Maxi. Reina Flanno - Carra - Skrtel - Glenny Spearing - Lucas Kuyt - Meireles - Maxi Suarez Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Blir sånn som Smågal setter opp. Akkurat det som har fungert når Carroll har vært ute. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Blir sånn som Smågal setter opp. Akkurat det som har fungert når Carroll har vært ute. Gir kanskje mer mening det, ja Er forvirra av hvordan Fifa Live Season setter det opp Red: Ingen spiss på benken. Ville trodd Goggen fikk prøve seg på 85 min? Benken: Gulacsi, Kyrgiakos, Wilson, Cole, Shelvey, Poulsen, Robinson. Endret 9. mai 2011 av edge Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Goggen kan bare dra fra klubben for min del, vil heller satse på Carrol/Suarez/Pacheco samt ha våte drømmer om Kun Agüero i Silly Season. Benken grei, bortsett fra Poulsen, kanskje. Tydelig at de ikke vil risikere Carroll, hvertfall. Lurt! Blir pub på meg i kveld (ja, denne sumoen jeg betaler for er kjempeutnyttet. Har ikke brukt den på over en måned... siste kampen jeg så på sumo var West Brom...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå