Gå til innhold

Artikkel script? Noen gode?


Anbefalte innlegg

Holder på å lage en side hvor vi er 4 stykker som skal legge ut nyheter og artikkler.

Er det noen som kan anbefalle et bra script, eller tar på seg oppgaven/utfordringen det er å lage et?

 

Artikkel scriptet må ha følgende:

 

Kategori inndeling, hvor hver kategori har si forside med de 5 nyeste artikklene.

En hovedside der de 7 nyeste artikklene fra alle kategorier ligger.

Sånn "les mer" link, og link til den kategorien som artikkelen ligger under.

Mulighet for flere forfattere (helst med forskjellig "signatur")

Bilde innput.

 

Håper at det er noen som vet om et slik script.

 

På forhånd takk.

 

Jeg kan ikke nok PHP til å lage det selv, men kanskje en gang i fremtiden så vil jeg hjelpe folk som spør om slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden dere tydeligvis ikke har tenkt å lage det selv, hvorfor ikke bare laste ned et CMS?

 

www.e107.org

www.e-xoops.com

 

Jeg vet at det finnes flere gode portal script, men de lar seg ikke innkludere i det allerede eksisterende designet. Jeg kunne tenke meg et script som enkelt kan legges til.

Lenke til kommentar
spør hvilken lisens hw.no-nettverket sitt nye publiserings-system er under da. Lov å håpe...

 

Tviler på at en så stor '"organisasjon" som hw.no gidder å gi ut sitt selvutviklede system til hvem som helst.

 

De som lager noe selv er ofte, forstålig nok, gjerrige når det gjelder å dele med andre folk. Men men, det er lov å håpe.. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hardware-nettverkets publiseringssystem blir nok ikke tilgjengelig for almennheten, nei :-(

 

Skal du unngå å bli fullstendig robba bør du nok se på løsningene som ligger fritt tilgjengelig på nett.

 

EzPublish og SiteSeed er de jeg vil anbefale. Førstnevnte er svært konfigruerbar, men krever også at man setter seg inn i hvordan det er satt opp.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
spør hvilken lisens hw.no-nettverket sitt nye publiserings-system er under da. Lov å håpe...
ingen god ide. Nå vet du sikkert ikke hvordan pubsys er, men det vet jeg :p Vel, til den bruken er pubsys rett og slett for avansert. Skulle man brukt det så må man skrive det om den del vil jeg tro.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...