Gå til innhold

Gullungene - Simen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha :D

Ikke at jeg er utpreget rød, men fortsatt hysterisk morsomt. Allikevel var det ingen overraskelse med sånne utspill på TV. Han er jo bare en drittunge i kroppen til en 23-åring. Håper han vokser opp, og at han ikke gjør/sier noe mer dumt basert på det snevre verdensbildet sitt. Tenk dere han i en maktposisjon a.. Skremmende.

Lenke til kommentar

At fyren er korka er det vel liten tvil om. Gjør ikke hans syn på RU noe mindre "korrekt".

"Nikkedukker uten egne meninger som angriper fra alle hold" og "kvalme folk"

Sier meg enig. Miljøet rundt partiet rødt vil jeg karakterisere som usunt og lite jordnært.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, hva er det egentlig med slike som hun RU jenta i dette programmet? Det er rimelig mange som er slik som hun, men nå etter å ha fulgt med på programmet så forstår jeg meg jo bedre på slike personer, som vi også kan se i Blitz og SOS Rasisme og diverse andre "klubber". Ideologien dems er nettopp den at alt er et ork og alle andre skal jobbe for de, eller rettere sagt så tror de lykken blir servert på et sølvfat uten å løfte en finger, kun snakke om drømmer og fantasier tilhørende en annen dimensjon.

Det er noe annet med de også. De har en tendens til å snakke så varmt og godt om mennesker og om alt som er til det beste for de, og i teorien så høres det jo bra ut, men når de så skal oppføre seg slik de har filosofert seg frem, så ender de opp med å såre alle rundt dem. De tror f.eks ikke på kjærlighet mellom to mennesker, de lever på en måte som også tilsier at de aldri kunne tenkt seg barn, for å nevne et par sentrale ting uten å gå ned i detaljer. Det er på en måte en ideologi som inkluderer alle hvor alt skal være så fint og flott, men i praksis så er det KUN en ting som gjelder og det er SEG SELV. Uansett hvordan du ser på det.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde en kompis som var kommunist, jeg. Veldig hyggelig fyr. Alltid koselig å prate med ham. Men hvis revv'lusjonen kom, da kom han til å skyte oss hvis vi var i veien :!:

Mistet kontakten med ham da han flyttet til en annen del av landet, dessverre. Morsom skrue.

Endret av snartenkt
Lenke til kommentar

Rød Ungdom er litt som FRP. Det er ingen som egentlig har lyst til at de skal ha noen makt. Greia er bare at de står for "opposisjonen" og ønsker å gjøre det så klart som mulig

Endret av Error
Lenke til kommentar

sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av...

Lenke til kommentar

sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av...

Så alle som er imot det autoritære venstrevridde Norge er nå grauthuer? :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du mener personer som denne "simen" ikke er grauthuer er du nok et selv ;) jada norge er et grusomt land å leve i. Vi betaler en haug med skatt som ikke gir oss noenting, blabla. Åh, så kjedelig slik sutring er...

Lenke til kommentar

hvis du mener personer som denne "simen" ikke er grauthuer er du nok et selv ;) jada norge er et grusomt land å leve i. Vi betaler en haug med skatt som ikke gir oss noenting, blabla. Åh, så kjedelig slik sutring er...

Den dårlige retorikken hans gjør han ikke akkurat til et grauthue. Norge er ikke direkte et dårlig land, men personlig synes jeg MYE kunne vært annerledes. Er du medlem av RU/Rødt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...