hei1234567890 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vet noen hvilket parti Simen i Gullungene stemmer på? Han har sagt at han hater Sosialister, og: "jeg kjenner ikke en som er rød og som er hyggelig" Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vet ikke, men jeg fant denne filmen. http://www.youtube.com/watch?v=9GT6Kz-qL_s&NR=1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hahahaha Ikke at jeg er utpreget rød, men fortsatt hysterisk morsomt. Allikevel var det ingen overraskelse med sånne utspill på TV. Han er jo bare en drittunge i kroppen til en 23-åring. Håper han vokser opp, og at han ikke gjør/sier noe mer dumt basert på det snevre verdensbildet sitt. Tenk dere han i en maktposisjon a.. Skremmende. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Barnslig holdning, selv om alt det han sier om rød ungdom er sant. 1 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det verste av alt, det er at de fleste yngre er slik som de gullungene. Jeg elsker å se på det programmet og le hardt av Norges fine sosiopatiske og narsissistiske ungdom. 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 At fyren er korka er det vel liten tvil om. Gjør ikke hans syn på RU noe mindre "korrekt". "Nikkedukker uten egne meninger som angriper fra alle hold" og "kvalme folk" Sier meg enig. Miljøet rundt partiet rødt vil jeg karakterisere som usunt og lite jordnært. 3 Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Ja, hva er det egentlig med slike som hun RU jenta i dette programmet? Det er rimelig mange som er slik som hun, men nå etter å ha fulgt med på programmet så forstår jeg meg jo bedre på slike personer, som vi også kan se i Blitz og SOS Rasisme og diverse andre "klubber". Ideologien dems er nettopp den at alt er et ork og alle andre skal jobbe for de, eller rettere sagt så tror de lykken blir servert på et sølvfat uten å løfte en finger, kun snakke om drømmer og fantasier tilhørende en annen dimensjon. Det er noe annet med de også. De har en tendens til å snakke så varmt og godt om mennesker og om alt som er til det beste for de, og i teorien så høres det jo bra ut, men når de så skal oppføre seg slik de har filosofert seg frem, så ender de opp med å såre alle rundt dem. De tror f.eks ikke på kjærlighet mellom to mennesker, de lever på en måte som også tilsier at de aldri kunne tenkt seg barn, for å nevne et par sentrale ting uten å gå ned i detaljer. Det er på en måte en ideologi som inkluderer alle hvor alt skal være så fint og flott, men i praksis så er det KUN en ting som gjelder og det er SEG SELV. Uansett hvordan du ser på det. Endret 9. mai 2011 av NicolasDarvas 1 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Uansett om at 23 åringen er barnslig så skal det sies at han har et poeng, selv om måten har utrykker seg på selvfølgelig er helt på trynet. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hadde en kompis som var kommunist, jeg. Veldig hyggelig fyr. Alltid koselig å prate med ham. Men hvis revv'lusjonen kom, da kom han til å skyte oss hvis vi var i veien :!: Mistet kontakten med ham da han flyttet til en annen del av landet, dessverre. Morsom skrue. Endret 2. juni 2011 av snartenkt Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Hva er liksom greia med RU? Hvorfor snakker alle dritt om de? Er det noen her som stemmer RU btw? Har fått interesse for politikk i det siste:D Endret 8. juni 2011 av BURGERKONGEN Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Rød Ungdom? De er best til å samle seg, lage brøk, demonstere, og alt det der. Men de er også de som til slutt blir lei eller vokser opp, så de desserterer. Så du kan egentlig si at de er "Ungdomspartiet for å demonstere", og ikke "Rød Ungdom" Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Rød Ungdom er litt som FRP. Det er ingen som egentlig har lyst til at de skal ha noen makt. Greia er bare at de står for "opposisjonen" og ønsker å gjøre det så klart som mulig Endret 8. juni 2011 av Error Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 De er venstresidens nynazister. 3 Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 De er best til å samle seg, lage brøk, demonstere, og alt det der. En gjeng som samler seg og lager brøkstykker høres ikke så fryktinngytende ut. 2 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av... Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av... Så alle som er imot det autoritære venstrevridde Norge er nå grauthuer? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Haha! For en sykt heftig fyr. Digger'n! 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av... Så alle som er imot det autoritære venstrevridde Norge er nå grauthuer? hvis du mener personer som denne "simen" ikke er grauthuer er du nok et selv jada norge er et grusomt land å leve i. Vi betaler en haug med skatt som ikke gir oss noenting, blabla. Åh, så kjedelig slik sutring er... Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 sett to ganger på det programmet, og hver gang var det han kuken som messa ivei om hvor grusomt landet vårt var, og at "sosialistene" hadde ødelagt det... Står FRP skrevet med store bokstaver i panna på den gjøken. Greit nok at det finnes noen grauthoder der ute, men denne figuren finnes det flere og flere av... Så alle som er imot det autoritære venstrevridde Norge er nå grauthuer? hvis du mener personer som denne "simen" ikke er grauthuer er du nok et selv jada norge er et grusomt land å leve i. Vi betaler en haug med skatt som ikke gir oss noenting, blabla. Åh, så kjedelig slik sutring er... Den dårlige retorikken hans gjør han ikke akkurat til et grauthue. Norge er ikke direkte et dårlig land, men personlig synes jeg MYE kunne vært annerledes. Er du medlem av RU/Rødt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå