Glennski Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei Skal opp til eksamen i kroppsøving i overimorgen og ser det er mange bra tråder her, lurte egentlig på om noen hadde lyst til å dele besarelsene deres, hadde hjulpet utrolig mye tror jeg Jeg skal også opp på tirsdag! Hva har du forberedt deg på? Og ja, hvis noen vil dele erfaringer, så host opp! :I Lenke til kommentar
oda2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei Skal opp til eksamen i kroppsøving i overimorgen og ser det er mange bra tråder her, lurte egentlig på om noen hadde lyst til å dele besarelsene deres, hadde hjulpet utrolig mye tror jeg Jeg skal også opp på tirsdag! Hva har du forberedt deg på? Og ja, hvis noen vil dele erfaringer, så host opp! :I Jeg har forbredt meg litt på det å skrive periodeplaner og øktplaner og litt generelt om trening osv, har sett de andre oppgavene andre har fått og det er jo ikke så mye teori, mer generelt føler jeg. Hva har du gjort? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei Skal opp til eksamen i kroppsøving i overimorgen og ser det er mange bra tråder her, lurte egentlig på om noen hadde lyst til å dele besarelsene deres, hadde hjulpet utrolig mye tror jeg Jeg skal også opp på tirsdag! Hva har du forberedt deg på? Og ja, hvis noen vil dele erfaringer, så host opp! :I Jeg har forbredt meg litt på det å skrive periodeplaner og øktplaner og litt generelt om trening osv, har sett de andre oppgavene andre har fått og det er jo ikke så mye teori, mer generelt føler jeg. Hva har du gjort? har også laget meg noen oøkplaner og periodeplaner, samt oppvarmingsprogram.Ser de andre også har fått mange oppgaver angående positive og negative sider med trening, så har lest mye på det også. Lenke til kommentar
oda2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei Skal opp til eksamen i kroppsøving i overimorgen og ser det er mange bra tråder her, lurte egentlig på om noen hadde lyst til å dele besarelsene deres, hadde hjulpet utrolig mye tror jeg Jeg skal også opp på tirsdag! Hva har du forberedt deg på? Og ja, hvis noen vil dele erfaringer, så host opp! :I Jeg har forbredt meg litt på det å skrive periodeplaner og øktplaner og litt generelt om trening osv, har sett de andre oppgavene andre har fått og det er jo ikke så mye teori, mer generelt føler jeg. Hva har du gjort? har også laget meg noen oøkplaner og periodeplaner, samt oppvarmingsprogram.Ser de andre også har fått mange oppgaver angående positive og negative sider med trening, så har lest mye på det også. Ja jeg og... Men lurte på en ting, skrive du for hånd eller på pc imorgen? og hva er noen av de idrettene du har laget periodeplaner på? Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg skriver for hånd, liker det best. Jeg har laget periodeplan for fotball og styrketrening. Jeg har også skrevet en del om uheldige sider ved trening og laget en planlegging for en tur i fjellet med hjelp fra kart og kompass, samt nødvendig utstyr. Dette tar jeg med i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå