Gå til innhold

Belte-størrelse og Bam Margera smykke


Anbefalte innlegg

Har to ting jeg lurer på.

 

1. Skal bestille belte fra utlandet.

 

Dette: http://www.quiksilver.com/product/in...2&clickid=cart

 

XL skal være for buksestørrelse 40-42. Men så har jeg lest på andre nettbutikker at beltestørrelser som er XL er 105 cm. Men fra hvor telles de cm`ene? Er det 105 til det siste hullet i beltet, eller er det hele beltets totale lengde som er 105 cm?

 

 

2.

 

 

Prøver å finne en nettshop som selger et slikt smykke som Bam har på seg i denne videoen. Det er det lengste smykket med perler elns på og med et kors i enden. Det er et longshot, men kan jo hende noen her vet hvor man får tak i sånne smykker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

1. 40-42 står nok for 40-42 inches. 1 inch = 2,54 cm. Hvor det telles fra er jeg ikke sikker. Det virker heller ikke som linken din fungerer skikkelig.

 

2. Han har et rosenkranssmykke. Det eksakte er nok vanskelig å få tak i, men det ligger veldig mye ute på ebay.

Lenke til kommentar

1. 40-42 står nok for 40-42 inches. 1 inch = 2,54 cm. Hvor det telles fra er jeg ikke sikker. Det virker heller ikke som linken din fungerer skikkelig.

 

2. Han har et rosenkranssmykke. Det eksakte er nok vanskelig å få tak i, men det ligger veldig mye ute på ebay.

 

 

Njaa.. Har vært mye rundt på nettbutikker og forum, og der har jeg forstått det slik at om det står 40 som size på et belte, betyr det at beltet passer til en bukse som er 40 i bredden.

 

Her er rett link btw: http://www.quiksilver.com/product/index.jsp?productId=4455232

 

Takk, for linken til smykket!

Synes også det er litt harry med et kors når jeg er alt annet enn troende, men skal se om jeg greier å finne ett uten kors.. Ellers blir jeg nødt å bestille et smykke MED kors og demontere selve korset når det kommer i posten :p

Endret av Olgadolga
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

BELTS

 

Size S M L XL

Fits 32" 34" 36" 38"

 

XL passer da bukser i størrelsen 38". 38 inches = 0.9652 meters = 96.52 cm.

Buksestørrelser måles i inches, eller tommer på norsk. Passer du en bukser i strl x" vil du passe belter i strl x" (men har selv erfart at buksestørrelsen kan variere litt fra modell til modell).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...