gikka Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei.. Trenger hjelp med å lage automatisk innholdsliste på dokumentasjonen min som skal leveres inn om noen få timer! Noen som kan forklare meg hvordan man gjør dette? :-) Ingen som vet !? Trenger virkelig hjelp!! Utrolig viktig oppg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror ikke det går an å lage automatisk innoldsliste Lenke til kommentar
Prottotype Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 nope tror ikke det går, men rett meg gjerne om jeg tar feil Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Joda, det går helt fint. Bare gjør sånn du: Du lager en innholdsfortegnelse ved å bruke overskriftsstiler – for eksempel Overskrift 1, Overskrift 2 og Overskrift 3 – på teksten i dokumentet som du vil ha med i innholdsfortegnelsen. Word søker etter disse overskriftene og setter inn innholdsfortegnelsen i dokumentet. Når du oppretter en innholdsfortegnelse på denne måten, kan du oppdatere den automatisk hvis du gjør endringer i dokumentet. Lenke til kommentar
Prottotype Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Næmmen se der det gikk jo det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har TS løst saken? Litt avhengig av hvilken versjon man bruker, men i office 2010 og 2007 går man inn på fanen "referanser", velger "innholdsfortegnelse" også er det som Rayline TWB sier: bruker overskriftsstiler. Denne innholdslisten oppdateres ikke automanstisk, så man må manuelt oppdatere den, og det gjør man enkelt ved å la musen "hover" over innholdsfortegnelsen. Mvh Faller Lenke til kommentar
gikka Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Tusen tuuuuuusen takk ! Det gikk :-D Superduperglad, fristen for å levere er 22.00 så dette rekker jeg fint nå! Takker enda mer for hjelpa! Mvh Angelica ;-) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare hyggelig det vettu Angie..:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå