DaddyYankee Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Heisann Skal som utvekslingsstudent til London etter sommeren, og vet at aldersgrensen for å ta lappen der er 17, men det er et krav om å ha bodd der i minst 6 måneder. Skal ditt i September 2011, frem til maj 2012. Så har nesten ca en måned på å ta lappen, men jeg har øvelseskjørt en del her hjemme, og kan i verst fall gå tilbake hvis jeg ikke rekker å bli ferdig. Men spørsmålet er om det lønner seg å ta lappen der? Er det billigere? hvor mye koster det sånn ca? Og hvor lang tid vil det ta hvis man kan kjøre godt fra før av ? Edit: Ikke Endret 8. mai 2011 av CreativeFantasy Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Må man ikke ha oppkjøring og sånn her i Norge, hvis du vil ha et norsk sertifikat når du flytter tilbake? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Må man ikke ha oppkjøring og sånn her i Norge, hvis du vil ha et norsk sertifikat når du flytter tilbake? Nei, kan bytte til internasjonalt når jeg er tilbake, men det vil koste meg ca 500kr. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hmm, ok. Er det fordi det er i Europa? En på jobben hadde lappen fra Usa, måtte ta oppkjøring og sånn på nytt her hjemme. Vet ikke om det er fordi lappen i usa er en spøk i seg selv men Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er i hvert fall billigere. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Leste at noen hadde tatt lappen der for 7000kr, uten noen form for erfaring. Kan dette stemme? Eller er det langt fra sannheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå