Gå til innhold

Nesten alle programmer henger under installasjon i WinXP

Anbefalte innlegg

Har store problemer med å legge inn programmer i Windows XP.

Det virker som det er programmer som bruker windows-installer som klikker. Det som skjer er at installasjonen begynner helt fint men når den har kommet halveis så bare henger den.

jeg kan heller ikke legge inn noen updates frw windowsupdates, får da samme symtom. Dersom jeg går i safe-modus kan jeg installere windowsupdates,men programmer som bruker windos-installer lar seg ikke installere i safe-modus.

Konkrete eksempler -

Msn 6 kan ikke legges inn, den bare henger halveis.

Dersom jeg for eksempel skal legge inn winamp3 så er der ikke noe problem.

Har en liten mistanke om at det er Norton Internett Security 2003 som er skyld i dette, jeg kan heller ikke se properties til folders (ingen ting skjer) og dette har jeg værdt borti en gang før og da viste det seg å skyldes Norton.

Men jeg vil gjerne vite hva dere tror det er (skal avinstallere NIS 2003 men har ikke maskina her så får ikke testet det enda) og hva en kan gjøre for å få windows-installer tilbake i virksom tilstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja kanskje det er Norton Internet Sec som gjør det, har Norton inne jeg også, å det skjer ikke til meg iallefall. har aldri hatt problemer med å installere programmer jeg i XP ville aldri bare avinstallert Norton det vil bugge til systemet ditt. (har erfaringer) prøv heller å reinstaller systemet ditt, se hva som skjer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...