Sniken_123 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei Jeg driver å oppgraderer annlegget i bilen min for tiden og ønsker derfor en ny sub som vil bli drevet bra av min dynaBel BF4501. Har ikke så alt for mye peiling så kunne trengt litt råd Akkurat nå har jeg en Pioneer TS-W3001D4 montert i lukket kasse, men er ikke særlig fornøyd med den. Syntes den spiller ganske så upresist og gir ikke så bra "kick bass" viss dere forstår Hører mest på rock, hard rock, metall og litt dance innimellom så hadde vert greit med en som slår kjapt og har bra respons Bygger også en ny kasse, så valget av sub er relativt åpent. Ønsker helst å lage med refleksrør Er Rockford noe å bruke penga på? kansje en Rockford Fosgate Punch P3D4-12? Bilen er en BMW E46 sedan om d skulle vere av betydning Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, rockford blir som å dra pengene ned i dass, du betaler masse, og får noe midt på trèet. Bassreflekskasse er heller ikke noe du burde satse på hvis du vil ha bra med trykk i suben din, da er det bedre med lukket. Bilen din er heller ikke den ankleste å få bra trykk inn i kupèen på, men hvis du har skiluke midt i baksetet, så kan det bli bra. 1stk av denne: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/12/digital-designs-dd2512b-12 Også lager du en kasse som skrår og passer perfekst mot seteryggen, og monterer elementet mot setet. Du må da også tette mellom kassa og seteryggen, så kommer det til å trykke som bare det inn i bilen Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Har desverre ikke skiluke -.- Derfor var planen å få ett refleksfør opp i hattehyllen Hattehyllen skal jeg og stive av for den vibrerer noe helt vanvittig. Var litt stiv pris på den der for meg akkurat nå kansje :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå