Gunfreak Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Er det alle verjsoner av ps3 som kan overopphete? Eller visse versioner? Jeg har ektremt uflaks så er det sjangse for overoppheting vil det bli overopheteing Endret 19. mai 2011 av Gunfreak Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Fikk mitt eksemplar fra Elkjop.no idag Men nå er det jo kommet frem at PS3 og X360 maskiner overoppheter når en spiller L.A Noire. Så nå vet jeg pokker ikke om jeg tar sjansen på å spille det før en patch kommer.... Jeg leste det samme, så tror jeg drøyer litt med å spille til det er fikset. Har uansett The Witcher 2 å kose meg med. Gunfreak: Det jeg leste var at det var mest 60GB Fat som ble overopphetet. Endret 19. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Lurer litt på det samme selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 http://www.itavisen.no/869914/rockstar-tok-feil Jeg hadde ventet med å kjøpe til patch kom. Både for PS3 og 360. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fått spillet fra Elkjøp idag! Imponert Så langt ikke merket til noe problemer med playstation 3. Bruker første generasjon (fat) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Klarer ikke å vente på noen patch så har spilt i en liten time nå og så langt så virker dette meget bra. Blir nok endel timer senere idag.... Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har man rett på ny disk hvis spillet krasjer?. Eller vill det samme problemet oppstå uansett?? Noen som har peiling? Når kommer eventuelt en update? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har startet og spille nå, og er allerede kommet et lite stykke. Nyskapende er det så absolutt. Med hjelpemidler er ting veldig lett, så er anbefalt og ta av det. Avhør osv. var vanskeligere en jeg trodde. Har tatt mye feil. Lenke til kommentar
Anders941017 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Dere som lurer på om spillet finnes i butikken; det er release den 20. mai, men hvis man forhåndsbestiller det fra nettsteder som tilbyr dette, får man det noen dager før release Bestilte fra Elkjøp i går, og håper å få det på fredag slik at jeg kan kose meg med en god historie og bra stemning i helgen Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Argh, jeg vil være ferdig på jobb! Nettopp vært og hentet det på Spaceworld, så tipper det blir en lang helg med minimalt med søvn. Er min type spill i utgangspunktet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ble noen timer i natt, må si dette er et utrolig bra spill! Dette er for meg 2011 sin versjon av Police Quest...om historien og spenningen blir enda bedre så er dette 10/10 i min bok. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Sto opp tidlig i dag for å hente det, og er sålangt veldig fornøyd! Men de intervjuene var vanskeligere enn jeg trodde, jeg har tatt ganske mye feil. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Får vann i munnen av alle omtalene deres. Uheldigvis har jeg jobb i hele kveld og i morgen å tillegg til det er jeg bedt med ut på lørdagskvelden for å feire tilbakekommsten av en kompis som har bodd i utlandet ei stund, så får nok ikke spilt før SØNDAG Uansett, @ Jonas, det at spillet kræsjer på Ps3 er på grunn av en programvare feil på playstationet og vil nok ikke kvalifisere til nytt spill. Endret 20. mai 2011 av Cpt Lenke til kommentar
JayP Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ser at Pressfire gav det terningkast fire pga "Bugs og glitches ødelegger mye av stemninga i et spill som satser alt på det." Noen her som har opplevd noe til det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ser at Pressfire gav det terningkast fire pga "Bugs og glitches ødelegger mye av stemninga i et spill som satser alt på det." Noen her som har opplevd noe til det? Ingenting så langt, har spilt endel timer. Men en må huske at en anmelder analyserer og følger med på hver minste ting for å ha noe å pirke på i en anmeldelse. Folk fleste får ikke med seg at noe er rart eller bryr seg....men tid vil vise..mange timer igjen av spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I helvette. Lenge siden jeg har opplevd et spill på flere disker på 360, sist var Lost Odyssey og Blue Dragon. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte det til PS3. Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Noen som vet om jeg kan slette 'Disc 1' fra HDDen etter jeg har installert 'Disc 2' uten å ødelegge noe? Endret 20. mai 2011 av Atrit Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 @Atrit: Slett i vei. Du er trygg så lenge du ikke rører lagringsfilen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er nok for mye skyting og skytinga er for lik GTA/RDR, hadde håpet på mindre "kill 20 henchmen" Lenke til kommentar
Northland Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 I helvette. Lenge siden jeg har opplevd et spill på flere disker på 360, sist var Lost Odyssey og Blue Dragon. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte det til PS3. Bare av ren nyskjerrighet. Hva har det å si egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå