Whitefall Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ah, endelig somlet postmannen seg innom. Da blir det krim resten av dagen, må være lov å sløve litt etter i går. Bare laste ned ekstragreiene før jeg begynner og sette på kaffe..skulle hatt noen doughnuts også.. 1 Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Regner med at jeg får det imorgen Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Gamezone er konger 2 dager før release, relativt digg 1 Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mottok min fra Gamezone i dag PSN store er jo nede så bonus sakene får vente. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 woohoo. da fikk jeg L.A. Noire Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Finnes det butikker i Oslo som selger spillet allerede nå? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva går The Naked Mission ut på? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ingen som har fått Nordic Edition fra Gamezone? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk, så helt vanlig ut. Eneste forskjell er at det er et klisstremerke på coveret med "The Naked Mission". Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Flere som er små skuffa? Hadde egentlig forventet litt mere GTA 4 stil blanded med RDR. Vil gjerne høre hva andre har som mening. Trur nemlig bare jeg har laget min egene forventinger som ingen andre har Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Det var aldri noen intensjoner om at L.A Noire skulle ligne verken GTA 4 eller RDR, så om du er skuffet, er det ikke rart. "“Is this going to be a sandbox game? If yes, is it going to be GTA style or more like Mafia where it's really more of a set story game in sandbox world...” - MarenkaS L.A. Noire is a detective game – and it is unlike any game we have made or anyone else has made that we are aware of. You solve a series of crimes, some of which are linked and some of which are not, in 1947 Los Angeles. As a company, we try to design games around the content and setting, rather than form the setting to the game design. So the answer to your question is not a simple yes or no, but it’s definitely not ‘GTA with fedoras’ and is something very original we’re excited for everyone to experience this May." http://www.rockstargames.com/newswire/article/14251/asked-answered-la-noire-edition.html/#comments Endret 18. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg håper virklig at det ikke er som GTA, selv syns jeg RDR var for likt GTA, ble litt skuffet da jeg spillte RDR og man hadde samme mini kart som GTA og hadde disse racer missionene med hest i stede for biler, det var litt vel mye GTA for min smak. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå var det ikke den 'GTA' følelsen jeg mente. Men heller den å kunne dra opp våpenet og være litt badcop, eller å kunne reise å kjøpe seg nyere og bedre våpen. Litt mere å gjøre enn dispatches. Men det er jo min egen feil. Jeg som har forestilt meg ting feil her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Gamezone her også. Kongespill så langt, skrudd av alle "hints" og slikt for å teste min egen intuisjon, funker helt greit for øyeblikket. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har bestit fra komplett.no som jeg ser sendte spillet i går. Er lov å håpe og drømme om at spillet ligger i postkassen i morgen. Personlig har jeg lenge hatt skyhøye forventninger til spillet, men de har dabbet noe av i det siste. Uansett, som stor fan av politi, kriminalteknikere, spill, våpen og en eldre tidsperiode tror jeg dette blir en kjempeopplevelse for min del Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Nå var det ikke den 'GTA' følelsen jeg mente. Men heller den å kunne dra opp våpenet og være litt badcop, eller å kunne reise å kjøpe seg nyere og bedre våpen. Litt mere å gjøre enn dispatches. Men det er jo min egen feil. Jeg som har forestilt meg ting feil her. Dette lurer jeg på selv. Men selvfølgelig, det passer ikke inn i historien. Igjennom hele spillet er du en politimann som løser saker, gjør avhør, o.l. Det passer vel derfor ikke inn og dra frem pistolen, og skyte 20 folk midt i historien Men håper dette kanskje er noe man kan gjøre når du spiller ferdig historien. Håper du kan spille fritt etter at du har løst alle sakene/oppdragene. Utforske litt, og kjøre litt biler f.eks. Noen som har noe mer info på dette? Er det et "Free play"? Har egentlig prøvd å lese minst mulig, samt og ikke se noen videoer av spillet i det hele tatt, for å holde litt av "forventningene" oppe. Endret 18. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mange Amerikanere har kommentert dette, som fikk Release den 17 (i går). De nevnte noe om at det ikke var mye til frihet. Men jeg skal ikke si helt sikkert da... Skal selv kjøpe det fredag. Får vell vite det da.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har hørt/lest det samme. Skal visst være veldig begrenset hva du kan gjøre, og hva du ikke kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå