Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var aldri noen intensjoner om at L.A Noire skulle ligne verken GTA 4 eller RDR, så om du er skuffet, er det ikke rart.

"“Is this going to be a sandbox game? If yes, is it going to be GTA style or more like Mafia where it's really more of a set story game in sandbox world...” - MarenkaS

L.A. Noire is a detective game – and it is unlike any game we have made or anyone else has made that we are aware of. You solve a series of crimes, some of which are linked and some of which are not, in 1947 Los Angeles. As a company, we try to design games around the content and setting, rather than form the setting to the game design. So the answer to your question is not a simple yes or no, but it’s definitely not ‘GTA with fedoras’ and is something very original we’re excited for everyone to experience this May."

http://www.rockstargames.com/newswire/article/14251/asked-answered-la-noire-edition.html/#comments

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg håper virklig at det ikke er som GTA, selv syns jeg RDR var for likt GTA, ble litt skuffet da jeg spillte RDR og man hadde samme mini kart som GTA og hadde disse racer missionene med hest i stede for biler, det var litt vel mye GTA for min smak.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke den 'GTA' følelsen jeg mente. Men heller den å kunne dra opp våpenet og være litt badcop, eller å kunne reise å kjøpe seg nyere og bedre våpen. Litt mere å gjøre enn dispatches. Men det er jo min egen feil. Jeg som har forestilt meg ting feil her.

Lenke til kommentar

Har bestit fra komplett.no som jeg ser sendte spillet i går. Er lov å håpe og drømme om at spillet ligger i postkassen i morgen.

Personlig har jeg lenge hatt skyhøye forventninger til spillet, men de har dabbet noe av i det siste. Uansett, som stor fan av politi, kriminalteknikere, spill, våpen og en eldre tidsperiode tror jeg dette blir en kjempeopplevelse for min del :)

Lenke til kommentar

Nå var det ikke den 'GTA' følelsen jeg mente. Men heller den å kunne dra opp våpenet og være litt badcop, eller å kunne reise å kjøpe seg nyere og bedre våpen. Litt mere å gjøre enn dispatches. Men det er jo min egen feil. Jeg som har forestilt meg ting feil her.

Dette lurer jeg på selv. Men selvfølgelig, det passer ikke inn i historien.

Igjennom hele spillet er du en politimann som løser saker, gjør avhør, o.l. Det passer vel derfor ikke inn og dra frem pistolen, og skyte 20 folk midt i historien :p

Men håper dette kanskje er noe man kan gjøre når du spiller ferdig historien. Håper du kan spille fritt etter at du har løst alle sakene/oppdragene. Utforske litt, og kjøre litt biler f.eks.

Noen som har noe mer info på dette?

Er det et "Free play"?

Har egentlig prøvd å lese minst mulig, samt og ikke se noen videoer av spillet i det hele tatt, for å holde litt av "forventningene" oppe.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...