Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.. :) Bare så det ikke er noen tvil.. det er Gamer.no jeg først, alltid og kun går til når det gjelder spillanmeldelser.. jeg har ikke tid til å styre med så mange andre, og liker veldig godt Gamer.no og aldri hatt behov for å gå lengre! :)

Så, derfor jeg også spurte om hvem av de utenlandske som er til å "stole på", siden jeg ikke har noen erfaringer med dem.. jeg ville gjerne kikke på andre anmeldelser også, men orket ikke å pløye igjennom dem alle, så da ville jeg bare gjerne vite hvem som liksem var "anerkjent" der ute! :)

Bone bruk metacritic.com , en samleside med diverse anmeldelser. LA Noire har foreløpig en total score på 91 av 100, noe de færreste spill har. Gamer.no pleier å være ganske pålitelig, men har noen bommerter her og der. Anmeldelsen av LA Noire er en av de. Min favoritt anmelderside er gamespot.com. Deres anmeldelser føles for meg svært ofte spot on og jeg er en 27 år gammel spillefantast som har spilt en god del spill oppover årene:) Prøv den du!

Lenke til kommentar

Kimmystyle: Takk for svar! :) Men, som du kan se, så linket jeg faktisk til metacritic et par poster over den posten du siterte der, hehe.. Har også en anstendig alder på 32 år, så har også en del år med gaming mellom fingrene :D , og vært innom Gamespot men aldri lest så mye der, vært igrunnen fornøyd med Gamer, men får vel ta en ekstra titt da! :) Takk igjen!

Vertical: hmm.. det har blitt sagt et sted.. jeg husker ikke et bestemt tall, men mellom 20 og 30 timer er det jeg har i bakhodet et sted!? Dette må kanskje rettes på!?

:)

Lenke til kommentar

Metacritic er søppel, og Gamespot gir høye karakterer til alle AAA-spill uansett hvor dårlige de er, så jeg ville holdt meg langt unna dem. Det du burde gjøre er å ignorere alle karakterer, og lese teksten i noen anmeldelser og se på noen gameplay-videoer, og på bakgrunn av det finne ut av om det passer for deg.

Gamer pleier å begrunne karakteren sin ganske bra, så da spiller det egentlig ingen rolle hva karakteren blir til slutt. De store utenlandske sidene er stort sett bare blablabla-grafikk-blablabla-action-blablabla-score: 10/10

Spillsider er generelt ekstremt svake når det gjelder karaktersetting av spill.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Jeg takker for tilbakemeldinger! :)

Men, jeg tror vi stopper diskusjonen rundt spillsider og karakterer for øyeblikket.. det er litt for mye av dette i den andre tråden! :(

Tenkte forresten å lage en poll.. men, vet ikke så mange andre ting å spørre om enn xbox vs ps3, og skal(ikke)/kanskje kjøpe spillet .. Noen som har flere alternativer? :)

Lenke til kommentar

Metacritic er søppel, og Gamespot gir høye karakterer til alle AAA-spill uansett hvor dårlige de er, så jeg ville holdt meg langt unna dem. Det du burde gjøre er å ignorere alle karakterer, og lese teksten i noen anmeldelser og se på noen gameplay-videoer, og på bakgrunn av det finne ut av om det passer for deg.

Haha, første som jeg hører det fra. Å si at Metacritic er søppel blir bare tåpelig, da den samler alle andmeldelsene til en tv-serie av de store. Det er ikke en egen anmelder som liksom "anmelder" der, det er en felles score for alle anmeldelsene der ute.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...