Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone sender fra kristiansand? Jeg bor i trheim, så regner egnetlig ikke med å ha det før torsdag/fredag. Kristiansand - Oslo i dag, i morgen ingen post. Onsdag oslo-trondheim terminal, torsdag ? fredag?

Jeg bor i Bodø, og hos meg kommer alltid spillene fra Gamezone alltid dagen etter de er sendt.

Så siden du bor enda nærmere, tror jeg du får det på onsdag ;-)

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte fra Gamezone nå. Endelig en side der jeg kan ta faktura, og ikke være over 18. Også var det en god pris i tillegg :)

Får man Nordic Edition forresten? Står ingenting.

Eller så kan det være jeg som er dårlig til og lese :p

 

EDIT:

Dere som valgte brevpost ved levering av L.A. Noire - Ikke ha så høye håp.

Har hatt en vane med at brevpost blir sendt som B-post, og ikke A-post, og kommer derfor senere i din postkasse.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Gamezone sender fra kristiansand? Jeg bor i trheim, så regner egnetlig ikke med å ha det før torsdag/fredag. Kristiansand - Oslo i dag, i morgen ingen post. Onsdag oslo-trondheim terminal, torsdag ? fredag?

Jeg bor i Bodø, og hos meg kommer alltid spillene fra Gamezone alltid dagen etter de er sendt.

Så siden du bor enda nærmere, tror jeg du får det på onsdag ;-)

Samme her. Bor I Harstad og får alltid spillet levert dagen etter om jeg bestiller før 12:00

Tror de har en egen deal med albatrossene.

Lenke til kommentar

Jeg kikket akkurat på Metacritic nå, og der har spilelt fått bedre karakterer

 

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/la-noire/critic-reviews?sort-by=publication&num_items=100

 

Jeg er ikke så flink med utenlandske spillsider, så: er det noen spillsteder folket her "stoler på" mer enn andre? :)

 

For ordens skyld: Gamer.no er til å stole på, 7/10 er et bra spill. Jeg vektlegger gjerne anmeldelsene til Gamer og Giant Bomb mer enn de fleste, og det fikk 7/0 her og 5/5 på Giant Bomb. Så dette er nok bra saker!

Lenke til kommentar

Ja.. :) Bare så det ikke er noen tvil.. det er Gamer.no jeg først, alltid og kun går til når det gjelder spillanmeldelser.. jeg har ikke tid til å styre med så mange andre, og liker veldig godt Gamer.no og aldri hatt behov for å gå lengre! :)

 

Så, derfor jeg også spurte om hvem av de utenlandske som er til å "stole på", siden jeg ikke har noen erfaringer med dem.. jeg ville gjerne kikke på andre anmeldelser også, men orket ikke å pløye igjennom dem alle, så da ville jeg bare gjerne vite hvem som liksem var "anerkjent" der ute! :)

Lenke til kommentar

For en krangling i tråden for anmeldesen av spillet. Selv ble jeg litt overrasket over at det "bare" fikk 7/10, men går da ikke bananas av den grunn. Gleder meg veldig og håper det ramler ned i postkassen på onsdag, noe jeg også tror det gjør siden det er Gamezone det er snakk om. Det eneste dumme for min del er at The Witcher 2 kommer nesten samtidig. To så store spill burde hatt en uke mellom seg så jeg fikk tid til å runde ett av dem før det andre kom :p

Lenke til kommentar

De fleste internasjonale spillmedier er ... Tja, fulle av integritetsproblemer og gir karakterer på en skala fra 6 til 10 med mindre det er snakk om europeiske indieproduksjoner. IGN, GameSpot, og ikke minst GameTrailers tilhører et spillpressesegment kan man ikke ta seriøst, enten de gir gode eller dårlige karakterer. GiantBomb, Eurogamer og Gamer.no er bedre utgangspunkter. For PC-titler er RockPaperShotgun uovertruffent, men de gir ikke tallkarakterer (man må faktisk lese og greier).

 

That said, jeg plukker opp min kopi den 20. uansett. :)

Lenke til kommentar

For en krangling i tråden for anmeldesen av spillet. Selv ble jeg litt overrasket over at det "bare" fikk 7/10, men går da ikke bananas av den grunn. Gleder meg veldig og håper det ramler ned i postkassen på onsdag, noe jeg også tror det gjør siden det er Gamezone det er snakk om. Det eneste dumme for min del er at The Witcher 2 kommer nesten samtidig. To så store spill burde hatt en uke mellom seg så jeg fikk tid til å runde ett av dem før det andre kom :p

Ja men sånn er det alltid når det kommer nye storspill som ikke får topp karakter. Husker godt Uncharted 2 anmeldelsen for eksempel. Det er bare ikke alle som skjønner at 7/10 på gamer.no, er faktisk en ganske god karakter :-)

Lenke til kommentar

Ja, det ble mye hysteri der..

 

Vi holder oss for gode til den unyttige diskusjonen i denne tråden, og ser heller fremover!

 

Det ser ut som om noen her kommer til å få spille det meget snart (onsdag), bare en liten 17. mai -feiring unna! :)

 

Selv gleder jeg meg veldig, og ble glad for å høre at det er solide sideoppdrag! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, det ble mye hysteri der..

 

Vi holder oss for gode til den unyttige diskusjonen i denne tråden, og ser heller fremover!

 

Det ser ut som om noen her kommer til å få spille det meget snart (onsdag), bare en liten 17. mai -feiring unna! :)

 

Selv gleder jeg meg veldig, og ble glad for å høre at det er solide sideoppdrag! :w00t:

Bestillte fra Gamezone, og håper jeg får Nordic Edition. For det står ingenting om at det er Nordic Edition, men siden jeg forhåndsbestilte for over ei uke siden må det vel være den utgaven :-)

 

Gleder meg noe helt ekstremt, bare elsker tanken om å låse mordsaker osv. Ser hele tiden tv-serier om samme tema(som Criminal Minds og Without a Trace) :-D "Im so excited, and i just cant hide it" ;-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...