Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud hjelpe meg, dette blir BRA. Har forhåndsbestilt hos Elkjip, nordic edition til 399 :) Noen som vet hva som helt nøyaktig vil være forskjellen på Nordic Edition og vanlig versjon?

Nordic Edition betyr vanligvis at den har en eller fler av ekstra-pakkene som butikkene i USA bruker for å lokke kunder.

Lenke til kommentar

Gud hjelpe meg, dette blir BRA. Har forhåndsbestilt hos Elkjip, nordic edition til 399 :) Noen som vet hva som helt nøyaktig vil være forskjellen på Nordic Edition og vanlig versjon?

Denne utgaven inneholder:

* "The Naked City Vice Case" - løs saken om en modells påståtte selvmord.

* "The Badge Pursuit Challenge" - spor opp savnede politiskilt og få en unik dress.

Lenke til kommentar

Er det i realiteten sånn at alle som kjøper på slippdato - enten man har forhåndabestilt eller ikke - får Nordic Edition? Husker det var slik med RDR og Limited Edition (jeg gikk ikke spesifikt for den, men fikk den likevel).

Lenke til kommentar

Er det i realiteten sånn at alle som kjøper på slippdato - enten man har forhåndabestilt eller ikke - får Nordic Edition? Husker det var slik med RDR og Limited Edition (jeg gikk ikke spesifikt for den, men fikk den likevel).

Alle steder med forholdsbestilling har Nordic Edition så vidt jeg vet, og jeg kan heller ikke huske å ha sett Red Dead Redemption i vanlig utgave på slippdagen uansett om man forhåndsbestiller eller ikke.

Ellers leste jeg ett eller annet sted at det visstnok kunne være problemer med levering, så det lønte seg å være tidlig ute.

Fra Facebook-siden til Platekompaniet:

‎2 gode grunner til å bestille L.A. Noire allerede nå: 1) Forhåndstilbud på nett og i butikk. 2) Det ryktes om lite varer i markedet, så da er det vel ett prinsipp som gjelder: førstemann til mølla ...

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Alle steder med forholdsbestilling har Nordic Edition så vidt jeg vet, og jeg kan heller ikke huske å ha sett Red Dead Redemption i vanlig utgave på slippdagen uansett om man forhåndsbestiller eller ikke.

Ellers leste jeg ett eller annet sted at det visstnok kunne være problemer med levering, så det lønte seg å være tidlig ute.

Fra Facebook-siden til Platekompaniet:

‎2 gode grunner til å bestille L.A. Noire allerede nå: 1) Forhåndstilbud på nett og i butikk. 2) Det ryktes om lite varer i markedet, så da er det vel ett prinsipp som gjelder: førstemann til mølla ...

Håper da ikke det blir en reprise av RDR release. Husker jeg var rundt om i hele byen for å prøve å finne en kopi =(

Lenke til kommentar

Elkjøp:

Bonusinnhold ved forhånsdbestilling:

Skjulte rundt i L.A. Noire, denne vakre rekreasjon av Los Angeles anno 1947, er 20 politiskilt å finne og samle. Hvis du kan finne alle 20 av disse merkene, vil dapper Button Man-drakten låses opp som gir ekstra ammunisjon for alle våpen.

Hvert skilt gir også 5 ekstra erfaringspoeng, som vil bidra ytterligere låse opp instutisjonspoeng, spesielle studiepoeng som kan brukes til å gi Phelps spesialinnsikt under etterforskningen, når du trenger det mest.

NB! gjelder kun ved forhåndsbestilling.

Fra gamezone.no sin facebook side:

Gamezone.no

HUZZAH! Gjett hvilket storspill som nettopp ramlet inn på lageret? Har du husket å forhåndsbestille?

Ikke lenge igjen nå! :dribble:

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Er ikke postomkjøring i morgen, så tror neppe du har det innen torsdag. Ikke for det, mirakler har skjedd før!

Begynner å bli merkelig spent på dette spillet plutselig, har aldri hatt noe annet enn en litt kald skulder (ansiktsanimasjoner er tross alt ikke "all that"), men det er noe med historien og gameplayet som allikevel begynner å friste meg. Har fri på fredag, da er det tidlig opp til Platekompaniet og hente spillet!

Lenke til kommentar

Sendt til meg også! Yay!

Jeg gleder meg skikkelig til dette spillet.. det er ett eller annet med tidligere Rockstar spill som gjør at jeg aldri har vært så superbegeistret, og det er nok mest fordi at jeg spiller "slem", men med Red Dead Redemption hvor man spiller good guy, så tok dette en heeelt ny vending! Gleder meg til å være politi og være en håndhever av loven!! :w00t:

Lenke til kommentar

Minner meg litt om da jeg la inn forhåndsbestilling av Brütal Legend. Fikk holde i og studere coveret, men det var enda mange dager til jeg fikk ta det med meg.

Luremusmentaliteten er sterk i spillbransjen!

Kjenner jeg er glad jeg ikke har sett så mange av Rockstars skrytevideoer av dette spillet, da kommer jeg til dekket bord uten formeninger om maten på forhånd. Har hørt hvisking i krokene om enda enklere skyting enn i Red Dead Redemption, men skal jeg være helt ærlig syns jeg ikke det gjør så mye. Bare bilkjøringa ikke er så dårlig som Gamer.no-sniktitten la opp til skal jeg være glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...