VgRD Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er helt sikker på at jeg leste ett sted at du får "random" hendelser som skjer når du kjører rundt =/ Men husker ikke hvor jeg leste det.. Mulig ett Gamereactor blad Meeeen, du kan jo bare løpe rundt med gønnern og lage dine egne crime-scener? Har også lest at det er random events i spillet, tror jeg så noe om 25 forskjellige på rockstar forumet. Forresten, forhåndsbestilte fra gamezone nå, men ser de har satt opp 16 mai som dato de får spillet på. Men release i Europa er vel 20 mai? Eller surrer jeg nå, hehe Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg bestilte fra Amazon.co.uk og sparte noen kroner. Er spent på leveringstiden, men det er i grunn ikke noe stress. Det kommer når det kommer. Jeg har da mye annet å knote med innen den tid uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Forhåndsbestilte på Platekompaniet i dag, 399,- for Nordic Edition av spillet. Ser ikke veldig frem til denne tittelen, men det slår meg nok som et spill jeg gledelig vil spille igjennom. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Forresten, forhåndsbestilte fra gamezone nå, men ser de har satt opp 16 mai som dato de får spillet på. Men release i Europa er vel 20 mai? Eller surrer jeg nå, hehe Sist gang jeg forhåndsbestilte fra gamezone, (MvC3), fikk jeg det tre dager før release-dato. Håper de sender så kjapt denne gangen også. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Forresten, forhåndsbestilte fra gamezone nå, men ser de har satt opp 16 mai som dato de får spillet på. Men release i Europa er vel 20 mai? Eller surrer jeg nå, hehe De får inn spillet 16 mai og sender det forhåpentligvis samme dag. Så er det ikke post på 17 mai, men er vi heldige får vi det 18 mai, eller senest 19 mai. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Forresten, forhåndsbestilte fra gamezone nå, men ser de har satt opp 16 mai som dato de får spillet på. Men release i Europa er vel 20 mai? Eller surrer jeg nå, hehe De får inn spillet 16 mai og sender det forhåpentligvis samme dag. Så er det ikke post på 17 mai, men er vi heldige får vi det 18 mai, eller senest 19 mai. Takk for svar. Da satser jeg på 18! Blir lite gaming på 17 mai uansett Endret 11. mai 2011 av VgRD Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Har eksamen rundt datoen det kommer ut, så det blir vel ikke all verdens med spilling :/ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 En ny videosnutt på et lite minutt, ser det ut til.. jeg har ikke sett den før: Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jJG4D9m-SwQ Dette blir BRA! 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 HELL! FUCKIN'! YEAH! I think I just came.. DETTE var glade nyheter!! Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Pft, trenger ikke politihøgskole når man kan spille dette Jeg gleder meg masse til det kommer i posten!! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg blir våt i buksa av og se på dette. Gleder meg sykt mye! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Da ligger de første 14 minutter av spillet ute. Youtube har allerede tatt det ned, men har en link til de som har lyst og laste ned! -> http://www.megaupload.com/?d=LH0SK1XF Jeg har sett og jeg gleder meg enda mer! Dette blir konge Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 hmm.. skal, skal ikke!? Jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg vil ikke se det. Vil oppleve starten selv når jeg spiller spillet. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg venter i spenning! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Neeeeii!! Sånt må du ikke gjøre! :O Må.. Klare... Å... Ikke... Se...! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg begynte å se.. Men, så skulle de begynne med oppdrag og da ville jeg ikke se mer.. *finne ut selv* Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da ligger de første 14 minutter av spillet ute. Youtube har allerede tatt det ned, men har en link til de som har lyst og laste ned! -> http://www.megaupload.com/?d=LH0SK1XF Jeg har sett og jeg gleder meg enda mer! Dette blir konge Den linken var visst borte nå og. nye "first 15" video her. Ser ut som om de har tatt GTA-modelen og bytta ut shooter delen med PnC-adventure. Endret 13. mai 2011 av Ares Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 L.A. Noire: One Hell of a Town Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå