Vertical^ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvordan er den funksjonen, Akrabra? Kan du gå rett til et avhør i et oppdrag, eller må du kjøre hele oppdraget på nytt? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ferdig med alt, 100%... 1000 Gamerscore. Muligens det beste singelplayer spillet eg har spilt på mange år. Satt klistret til skjermen i 2 dager i strekk. Spilte hele dagen, glemte nesten å spise Til spørsmålet, noen som vet når de som ikke fikk spesialversjonen med de to ekstra sakene? Merkelig at eg ikke fikk den siden eg bestilte en dag før det kom ut på Gamezone. Har 1000/1200. Vil helst ha fullt, gleder meg selvsagt til å spille de to sakene også! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvordan er den funksjonen, Akrabra? Kan du gå rett til et avhør i et oppdrag, eller må du kjøre hele oppdraget på nytt? Det er slik at du velger en sak på nytt for og må gjøre alt i den saken på nytt, finne bevis, avhøre osv osv. Noe som er litt tungt et par ganger, så må sørge for å gjøre ting helt helt riktig. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vet ikke hvordan det er angående den DLC man får den man forhåndsbestille spillet, noen som ikke likte spillet som er villig til å gi koden vekk over Xbox Live, har sykt lyst på de to sakene Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vet ikke helt hvordan dlc tingen fungerer selv. Jeg fikk det ene "Naked City" brukt koden såklart, ufattelig bra Dlc, beste casen i spillet egentlig. Men det andre Dlc'et vet jeg ikke helt hvor man får, begge blir sikkert frigjort snart uansett på xbox live eller psn, samt hvor du spiller. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Får håpe det kommer snart, gleder meg til å spille. Er ikke lei spillet sånn egentlig men ikke moro å spille igjennom saker man allerede husker hva som er rett og hva som skjer Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Da har jeg hentet den offisielle strategi boken til spillet. Over 300 sider med mye fint innhold. Nå blir det fart på sakene ja! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vet ikke helt hvordan dlc tingen fungerer selv. Jeg fikk det ene "Naked City" brukt koden såklart, ufattelig bra Dlc, beste casen i spillet egentlig. Men det andre Dlc'et vet jeg ikke helt hvor man får, begge blir sikkert frigjort snart uansett på xbox live eller psn, samt hvor du spiller. Er jo samme kode? Badge Hunt er ikke en case, den bare legger til politiskilt rundtom i spillet som du kan plukke opp og få 5xp for (og et outfit hvis du finner alle). Finner dem stort sett ved landmarks, den letteste å finne er kanskje en som ligger under selve trappen som heter Angels Flight eller noe. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Er da en annen dlc som heter "A Slip of the tongue"? Det er ihvertfall lagt til achievement points for den og regner med at den er ute i noen deler av verden:) var derav den jeg tenkte på. "A Slip of the Tongue"; a traffic case where a simple car theft escalates into a large scale investigation into the largest car fraud racket in the city's history. Endret 26. mai 2011 av Akrabra Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Å, den hadde ikke jeg fått med meg Tror ikke den er tilgjengelig for noen enda, da, så vi får bare smøre oss med tålmodighet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/13647136/L-A-Noire/Product.html?searchtype=allproducts&searchsource=0&searchstring=l.a.+noire&urlrefer=search Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 I stand corrected. Dukker vel opp etter hvert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Haha, jeg var der man skulle finne den bussen og snakke med busføreren, etter jeg gjorde det sto jeg ved siden av bilen og skulle velge et nytt location, men da bestemte tydligvis busføreren at det var best å drepe meg, så han kjøpte over både meg og partnern min, jeg overlevde men han gamle feite partneren min døde, kjip bug, heldgvis hadde spillet akurrat savet, så jeg slapp å finne den jævla bussen igjen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Håper på det! trenger mer!! ikke like gøy å spille alt om igjen, selv om det er greit. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 I stand corrected. Dukker vel opp etter hvert. Mest sannsynlig, siden alle DLCene er i achievements-lista så vil nok de "pre-order exclusivene" bli tilgjengelig etter en liten periode (som nevnt). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kan Naked City bare spilles i en spesifikk del av spillet? PS Store er jo nede nå, og vil ikke spille gjennom spillet før den er oppe hvis jeg i så fall går glipp av den. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Naked City er sånn ca midt i spillet synes jeg å huske Achievementen poppa plutselig opp Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du kan velge den fra Cases også før du egentlig har kommet til Vice-desken, men det er sikkert tilrådelig å bare gjøre den når den kommer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Da har jeg spilt L.A Noire ferdig. Achievment hunting som gjenstår. Slutten var overraskende, men utrolig fantastisk. Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt igjennom! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 DLC-ene blir visst tilgjengelige for alle i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå