Gå til innhold

L.A. Noire - Mens vi venter..

Bone

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg savnet et tråd om det kommende spillet til Rockstar, L.A. Noire, og klør såpass i fingrene til å få spille det, at jeg trenger å ha noen å diskutere det med! :)

Det er ikke før Red Dead Redemption at jeg virkelig ble hekta på disse Open World-spillene, og tror nok kanskje -bortsett fra det faktum at jeg synes RDR var særdeles bra gjennomført- at dette skyldes at man er en "snill" person, og ikke en småkriminell som man som regel har vært i andre spill, GTA-serien spesielt.. I L.A. Noire følger vi jo en politimann som har et mål om å "right the wrongs", og dette appellerer veldig til meg i hvert fall!

Jeg gleder meg til gode historier, gode oppdrag, og det å ta små sideoppdrag av ymse slag, slik RDR hadde i form av dusør-oppdrag, redde folk fra å bli hengt, osv.. Noen har hørt noe om de små opdragene?

Håper flere vil bli med å diskutere litt, for jeg klør veldig! :D

Her er forresten en link til et L.A. Noire forum som jeg fant: http://www.la-noire.net/forums/index.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, herlig snutt!! Takk for link!

Ja, også jeg tror at dette blir et av årets spill! Kan ikke skjønne annet, -håper de ikke skuffer, men nå er det ikke mange dagene igjen!

Det kommer vel en fredag, da skal jeg på konsert, så jobber jeg lørdag og søndag, men så går det nok et par eksamenslesningsdager til dette ja! :D

Hva slags "småoppdrag" har dere hørt vil komme? :)

Lenke til kommentar

Nei, det kommer visstnok ikke demo.. jeg har ikke kilde akkurat her, men har lest det isted! :)

Jeg har holdt på med eksamen og sånn, så ikke fått vært så aktiv her, men koselig å se at dere bidrar! :)

Jeg har også bestilt fra Gamezone, Xbox 360-versjonen.. Liker det at man kan bestille og betale med faktura! :D hehe..

Lenke til kommentar

"Det er ikke før Red Dead Redemption at jeg virkelig ble hekta på disse Open World-spillene, og tror nok......."

Det er mulig du blir skuffet om du venter deg et "open world" spill i samme forstand som RDR eller GTA. LA Noire er relativt lineært og drives frem av hovedhistorien hele veien. Du kan kjøre rundt i byen, men du finner nok ikke mye å gjøre. Det er ingen freeroam, og med tanke på alt arbeidet som er lagt i historien med 400 skuespillere, 2200 sider manus og 50 timer skuespill, så skjønner jeg R* godt at de vil fokusere på historien.

Til gjengjeld tror jeg dette blir årets høydepunkt. R* pleier å levere!

Lenke til kommentar

hmm.. :(

Ja, jeg håper nok mer på RDR enn Mafia 2, ja.. må ærlig innrøme det.. Jeg likte Mafia 2, men må si at jeg ble litt "trist" over det ubrukte potensialet det spillet hadde..

Så, håper at man kan sulle litt rundt og styre som man selv vil litt også.. ta "småoppdrag" og utforske steder før man pusler litt i gang med neste oppdrag.. og MENS man holder på med et oppdrag, kan man ta et avbrekk og utforske og hjelpe andre, osv.

Jeg er ikke den som dømmer et spill før jeg har prøvd det, men ja, forventningene tok et lite steg tilbake med den siste kommentaren der..

Gleder meg uansett! Har stor tro! Men, ønsker en del mer frihet enn Mafia 2, det håper jeg virkelig..

Lenke til kommentar

Jeg elsker RDR og GTA og må innrømme at jeg også ble en smule skuffet da jeg hørte om dette. Hele min skepsis ble skøvet til side da jeg så spillet i aksjon i april.

Jeg tror du vil trives godt i Los Angeles anno 1947.

Lenke til kommentar

Er helt sikker på at jeg leste ett sted at du får "random" hendelser som skjer når du kjører rundt =/ Men husker ikke hvor jeg leste det.. :mad:

Mulig ett Gamereactor blad :hmm:

Meeeen, du kan jo bare løpe rundt med gønnern og lage dine egne crime-scener? :D:new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...