Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjalu på eksen.. Og det gjør jævlig vondt

Anbefalte innlegg

I dag besøkte jeg jenta som jeg møtte på byen i helga, og jeg kan meddele at det hele gikk svært positivt. Det varte bare en time ettersom jeg måtte på jobb, men etter jeg var dratt fikk jeg respons på meldingene mine om at jeg var kjekk, hyggelig osv. Alt dette har hjulpet veldig på hele situasjonen etter at det ble slutt mellom meg og eksen.

jaaee; egentlig bør du være glad over at eksen din i utgangspunktet er en dritt. Jeg tror det er verre med en ekskjæreste som min, som skal livnære og tilfredsstille meg seksuelt, samt søke konstant sympati lenge etter at det har blitt slutt. Hvorfor ikke? Det var jævlig godt, men det rev opp såret hver gang vi gjorde noe fysisk. Hun knullet meg flere ganger i uken mot betingelsen om at det ikke skulle involveres følelser i bildet. Dette gjorde saken mye verre, men jeg greide aldri å motstå. Dette gjør de for å ha oss rundt lillefingeren. De ønsker tryggheten fra den tøffelen vi er, samtidig som de jakter etter annen spenning. Tro meg, dette kan fortsette i det uendelige. Ikke kutt henne ut i morgen, kutt henne ut i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra det gikk fint med den jenta du møtte på byen ! Alltid like hygglig og møte en ny :)

Ja,jeg er igrunnen glad for at hun har oppført seg jævlig dårlig i det siste. Det hjelper igrunnen en del på savnet. For jeg vil nødig savne en som behandler meg som en hund. Har ikk snakket med henne siden igår morgen tror jeg ? Men jeg har ikke tatt et snev av kontakt på flere dager :) Håper det går min vei fremmover nå ivertfall !

Lenke til kommentar

Det vil nok ikke gå over med det aller første, bare for å ha det sagt. Men verden er uendelig av jenter, så hvorfor ville ha den jenta som ikke behandler deg rett? Av og til må man møte en annen person for å innse nettopp dette. Det er ikke bare å snappe opp ei ny jente fra gata, men dagen kommer, og da kommer du til å se på dette som en passert epoke i livet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
For jeg vil nødig savne en som behandler meg som en hund. Har ikk snakket med henne siden igår morgen tror jeg ? Men jeg har ikke tatt et snev av kontakt på flere dager :) Håper det går min vei fremmover nå ivertfall !

Det er bra å høre. Har vært i noenlunde samme situasjon som deg (det hadde faktisk vært en forbedring å bli behandlet som en død hund), og det eneste riktige er å kutte totalt. Jeg har flere venner som har kjørt denne naive vi-kan-fortsatt-være-venner-selv-om-jeg-elsket-henne-over-alt-på-jord-linjen, og det går galt hver jævla gang.

Lykke til med det hele!

Lenke til kommentar

Møtte på henne igår, og hun sa faen ikke hei engang. Var på butikken,og hun overså meg helt !

Jeg drakk meg dritings med kompisser,og fikk til og me med meg en dame hjem ! føler meg myye bedre nå :)

Lenke til kommentar
For jeg vil nødig savne en som behandler meg som en hund. Har ikk snakket med henne siden igår morgen tror jeg ? Men jeg har ikke tatt et snev av kontakt på flere dager :) Håper det går min vei fremmover nå ivertfall !

Det er bra å høre. Har vært i noenlunde samme situasjon som deg (det hadde faktisk vært en forbedring å bli behandlet som en død hund), og det eneste riktige er å kutte totalt. Jeg har flere venner som har kjørt denne naive vi-kan-fortsatt-være-venner-selv-om-jeg-elsket-henne-over-alt-på-jord-linjen, og det går galt hver jævla gang.

Lykke til med det hele!

ja det er helt sant. Det funker rett og slett ikke. Bra jeg føler at jeg er over dama nå :)

Lenke til kommentar

Bare ikke lur deg selv til å tro at du er over henne når du kanskje ikke er det.

Hva mener du egentlig her Thomas?

Det beste er å glemme henne og det man hadde sammen. Jeg har glemt alt om min første eks som tidligere nevnt og nå er det rart å tenkte over at jeg faktisk har vært sammen med den damen.

Når eksen til jaaee overser ham på butikken så er det fordi hun er inni en fase der hun har behov for å glemme ham fordi tiden etter bruddet har vært turbulent. Helt normalt, slik holder damer på. Vil faktisk anbefaler jaaee å legge denne tråden død da dette er en påminner om det som en gang var.

Trust me guys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...