jaaee Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det har seg da sann, at jeg er sykt sjalu. Min eks og jeg, slo opp for ca 2måneder siden. Vi har hatt regelmessig kontakt siden (opptil flere ganger i uka). Vi leigde leilighet ilag, så denne jenta har jeg blitt eiesyk over tror jeg? Hun har kommet seg videre,men det har ikke jeg. Hun styrer på med gutter, og det er ikke noe galt i det. Jeg vil henne alt godt ! Men jeg tror hun liker litt at jeg blir sjalu. Siden jeg har elsket denne jenta over alt i verden, så er ikke dette mye lett. Hun er kanskje ikke så fantastisk så jeg trodd hun var når jeg bodde ilag med henne, men forsatt en kjempe jente Det så ødlegger meg,er at hun har ikke noe problem med å ha et ONS or what so ever. Henger usedvanlig mye med en kar også fortiden. Og det er noe på gang. Det går utover hverdagen min,problemer med å tenke klart,sliter med og spise skikkelig og det så verre er. Igår var jeg ute på livet, og hun så meg sammen med en annen jente som jeg kjenner litt fra tidligere år. Hun kom bort til meg,og spurte på hva i faen jeg dreiv med. Så ikke heelt moralen i den, menmen Rota ikke eller noe,bare var med henne på byen. Det jeg lurer på, er jeg syk eller noe ? Jeg blir så sinnsykt sjalu når jeg ser eksen sammen med andre. Blir samtidig irritert og sykt lei meg. Føler at andre får det jeg engang hadde de "perfekt" med ! Noen som har hvert borti det samme? Det går utover hverdagen min, og jeg er dritt lei. Kom med innlegg er dere snille Og si akkurat hva dere mener! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Så det du sier er at hun roter rundt med hvem hun vil, har ONS og det som verre er, men så fort DU er i nærheten av en jente kommer hun bort og spør "hva faen er det du driver med?" Kan jeg spørre hva du svarte da? Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg sa det som det var. At vi bare var venner og hadde det gøy. Og at hun ikke hadde en dritt hun skulle sakt. Hun er også jævlig forbanna på meg, for hun tror jeg har pult ei jente i nærområde. Men det har da ikke sjedd. Men hun hører desverre ikke på meg. Hun har da vell ikke en dritt hun sku sakt uansett ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 Tror det er best dere ikke ser hverandre mer. 15 Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Det hadde vert absolutt det beste. Men bor jo nært hverandre, så ser henne på butikken,ute i helgene osv. Så blir stadig minnet på alt. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Kan også legge til, at jeg er sykmeldt i noen måneder framover. Så dere kan se for dere hvor mye tenking det blir fra min side om dagene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mente å ha kontakt. Dvs si ikke snakk til henne, unngå å se henne. Ikke spør dine venner om hva hun gjør, ikke ring henne, send sms. Altså unngå henne så langt det er mulig. Og ikke minst, hygg deg med andre mennesker (venner/sexpartnere/alt ettersom du føler for). 4 Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Etter hendelsen igår, så vil jeg nokk prøve og ikke ha noe særlig kontakt med henne. Er jo bare at der går en person som jeg savner noe inderlig, og hun har kommet seg laangt og lenger en meg. Ødlegger meg fullstendig Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg sa det som det var. At vi bare var venner og hadde det gøy. Og at hun ikke hadde en dritt hun skulle sakt.Hvis dere hadde hatt sex, ville det forandret situasjonen? Ville hun da plutselig hatt noe å si? Hun er også jævlig forbanna på meg, for hun tror jeg har pult ei jente i nærområde.Men at hun puler alt hun måtte komme over er heeelt greit? Men det har da ikke sjedd. Men hun hører desverre ikke på meg. Hun har da vell ikke en dritt hun sku sakt uansett !Denne kvinnen er jo søppel! Hold deg langt unna, ikke snakk med hu og finn deg noe å gjøre slik at du slipper å ofre henne en tanke. 2 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Når du sier at du er sjalu, så er det jo inneforstått at du egentlig savner hun. Er du 100 % sikker på at du savner __HUN__, og ikke det å "bo sammen med kjæresten", "ha sex ca. hver dag", "aldri være alene", etc? Tenk en ekstra gang på det før du svarer.. Ut ifra det du har fortalt virker hun ikke som om hun er verdt å savne.. 1 Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Hun hadde ikke hatt noe og si uansett hva jeg hadde gjort nei. Er det jeg også mener,at hun blir sint på meg, når hun er 10 ganger verre selv. Tror det er sant det du sier,at hun ikke er verdt det. Men er forsatt forjævlig å tenke på. Har tenkt på henne siden den dagen vi slo opp. Hun kom vell ganske fort over meg i motsetning til meg. Men kan hende det kommer seg, om jeg kutter kontakten helt ? Er bare så jævlig tungt Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Når du sier at du er sjalu, så er det jo inneforstått at du egentlig savner hun. Er du 100 % sikker på at du savner __HUN__, og ikke det å "bo sammen med kjæresten", "ha sex ca. hver dag", "aldri være alene", etc? Tenk en ekstra gang på det før du svarer.. Ut ifra det du har fortalt virker hun ikke som om hun er verdt å savne.. Jeg savner vell mer den tiden jeg hadde med henne, og hvordan hun var da ( iforhold til nå). Sexen klarer jeg med uten. Når jeg ser på det,så hadde jeg aldri gått tilbake til henne, men savnet er der forsatt. Men når hun holder på slik, så merker jeg at savnet går sakte men sikkert vekk. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det som er skjedd er jo at du har fått operert vekk en kreftsvulst - ikke savn svulsten din! Fokuser på tiden du skal ha med din neste kjæreste; det eneste som finnes er fremtiden! Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Ja,jeg ser jo den. Men er bare den " ta tiden til hjelp " greia.. Tar så forjævlig med tid føler jeg .. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Finn på andre ting, om du er begrenset grunnet sykemeldingen finn på ting du fortsatt kan gjøre. Heng med kompiser, venninner osv. For øvrig vil jeg bare si at det å snakke om situasjonen din med andre venninner/jenter er verdens beste sjekketriks, så fremt du ikke fremstår for sutrete. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, det er ingenting galt med deg. Du er i akkurat samme situasjon som meg, men problemet er i bunn og grunn at du ikke kommer deg videre. I et halvannet år har jeg levd i sjalusi for alle sprellene eksen min har funnet på med andre gutter. Hun vet at jeg er sjalu, og selvfølgelig liker hun det. Du viser at du bryr deg, noe som gir henne følelsen av å ha kontroll over deg. Denne helga hadde jeg guttetur (Road Trip), og vi var ute på byen. Ellers har jeg brukt tiden min på å sitte hjemme og tenkt på hva eksen min driver på med. Jeg har levd i fornektelse og trodd at denne jenta var den eneste personen i verden for meg, og at jeg aldri blir å ha sjangs på noen bedre. Denne helga viste meg det motsatte. Jeg fikk nemlig alt av bekreftelser jeg trengte på å kunne gå videre med livet mitt. Jeg håper det samme skjer med deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Ja,jeg ser jo den. Men er bare den " ta tiden til hjelp " greia.. Tar så forjævlig med tid føler jeg .. Jepp, den tar lang tid. Hele forumet rådet meg til å droppe all kontakt med ekskjæresten uten at jeg klarte det. Jeg vet ikke om jeg noen gang hadde klart det heller. Den eneste måten jeg klarte å komme over det verste på var å møte andre jenter. Det er egentlig ganske rart å tenke på at så store deler av dette marerittet ble over så fort. Og hun er sur på deg fordi hun tror du har pult noen andre? Hun skal ha i pose og sekk. Som de andre sa til meg; du er hennes hvilepute dersom de andre sprellene hennes ikke lenger blir å fungere. Endret 8. mai 2011 av ^Th0mas^ 1 Lenke til kommentar
oeyex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hun er ikke riktig frisk, og ønsker å ha deg tilgjengelig og singel så det passer henne. Kutt kontakt. Sikkert litt trøstende å holde kontakten bare for å holde døren litt åpen for at det kan bli dere to igjen, men det er selvdestruerende å holde på slik. 2 Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Nei, det er ingenting galt med deg. Du er i akkurat samme situasjon som meg, men problemet er i bunn og grunn at du ikke kommer deg videre. I et halvannet år har jeg levd i sjalusi for alle sprellene eksen min har funnet på med andre gutter. Hun vet at jeg er sjalu, og selvfølgelig liker hun det. Du viser at du bryr deg, noe som gir henne følelsen av å ha kontroll over deg. Denne helga hadde jeg guttetur (Road Trip), og vi var ute på byen. Ellers har jeg brukt tiden min på å sitte hjemme og tenkt på hva eksen min driver på med. Jeg har levd i fornektelse og trodd at denne jenta var den eneste personen i verden for meg, og at jeg aldri blir å ha sjangs på noen bedre. Denne helga viste meg det motsatte. Jeg fikk nemlig alt av bekreftelser jeg trengte på å kunne gå videre med livet mitt. Jeg håper det samme skjer med deg. På et vis er de fint og vite at det ikke bare er meg som er i denne situasjonen. Ja,jeg vet hvordan du har det ang. det og ikke komme seg videre. Tar tid, og er jævlig tungt ! En skikkelig guttetur kan jeg tenke meg hjalp bra ja ! Var selv på en tur for 1mnd siden,og det hjalp betraktelig Hun er ikke riktig frisk, og ønsker å ha deg tilgjengelig og singel så det passer henne. Kutt kontakt. Sikkert litt trøstende å holde kontakten bare for å holde døren litt åpen for at det kan bli dere to igjen, men det er selvdestruerende å holde på slik. Var ganske frisk så lenge jeg var ilag med henne,men i ettertid virker hun ikke heelt bra nei. Tar ikke kontakt med henne lenger, med snakker med henne om hun ringer. Eller,snakker og snakker. Blir vell mer at jeg ikke gidder å snakke mer en 2minutt med henne, for da føler jeg det er nokk ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Men om du ikke klarer å finne ei annen jente som kan hjelpe deg å glemme situasjonen du er i må jeg nesten råde deg til å droppe henne totalt. Du kan heller ta kontakt med henne igjen når du har klart å gå videre med livet ditt. Du kan selvfølgelig drive på slik du gjør nå i det uendelige, men tro meg, det blir aldri bedre på den måten. Jeg gjorde det i nesten 2 år. Så lang tid med dette helvette uten at det noen gang ble bedre. Livet er ikke så langt at du kan kaste bort årevis av livet ditt med smerte på grunn av ei jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå