Gå til innhold

Beste trådløse nettverskort til 64Bit W7

Anbefalte innlegg

Pc'en står langt unna router, så en god antenne er et must. jeg bruker i dag et Linksys WMP300N V2 kort, Selve antenna kan plasseres oppo pc'en, med en meter med ledning ca, dette gjør att jeg får godt mottak, legger jeg antenna på gulvet bak pc'en så detter signalet fra 65 til 30%, så å ha en kort der antenne stikker rett ut fra selve kortet tror jeg ikke er noen suksess i mitt tilfelle da pc'en står mellom en pult og en kommode.

Så. jeg vurderer å gå over til 64Bit og SSD, men jeg må da ha et nytt kort som støtter 64Bit og helst da med antenne som kan plasseres oppo pc'en.

Noen som kan linke til et slik kort? spiller ingen rolle om det er utland. Router er en D-LINK DIR-655

GOD støtte for 64Bit og antenne som kan plasseres oppo PC er stikkord her :thumbup:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dette er det "beste" man kan ha og som er dønn stabilt i 64bit?

det siste jeg vil ha er driver problemer

Funksjonalitet kommer før pris. (innenfor rimelighetens grenser selvsagt, men jeg kan godt strekke meg en stykke bare det fungerer)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så har jeg ikke prøvd en første dingsen, men den har en Realtek-chip og de støtter Win7 x64.

Den andre med innebygd antenne har jeg selv på min Win7 x64 og det funker fint med WPA2 og det hele. Det har Ralinkchip og de støtter Win/Mac/Linux & x64.

I det store og hele så er nyere kort problemfrie. Noen ganger må man droppe produsentens driver (e.g. D-link) og gå rett på chipset-produsenten.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...