Gå til innhold

Seriøs kampsport i Bærum?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har drevet med kickboxing en liten stund og vært fornøyd med det. Men det jeg ikke likte var treningstidene, det var kun 3 timer i uka. Så jeg lurte på om det er noe sted jeg kan dra til i Bærum for å trene ordentlig kampsport med gode treningstider, trenger ikke være kickboxing, kan være muay-thai, taewkwondo, etc. så lenge det ikke er bryting, brasiliansk jiu-jitsu eller lignende. Jeg har lyst på minimum 6 timer i uka, hvor vi har 1 og en halv, 2 eller mere treningstimer på en økt.

Jeg er 15 år så jeg kan ikke drive å reise rundt i en time for å nå et treningsinstitutt.

Takk på forhånd :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.kampkunst.no/

Aner ikke hvor mange timer de har i uken for nybegynnere. Vanligvis er det to obligatoriske treninger/uke også gjerne en eller flere ekstra treninger. Kommer også en del an på grad, gjerne mer tilbud for viderkomne. Hvis det er det forlite for deg, kan du alltids krysstrene kickboxing og TKD. Kickboxing og frisparringen på TKD'en kan supplere hverandre en god del.

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei! Vi har trening 4,dager per uke for våre karate konk utøvere, alle økter 1,5 time. I tillegg kan du være med på et voksen part m alternativ kampsport og det blir da 5 ganger per uke. Det er også mulig å kjøre egentrening i dojo. Du er jo i en perfekt alder for å utfordre deg selv til å gjøre noe nytt :-) hvorfor ikke begynne med konkurranse trening. Uansett så er du velkommen til gratis prøvetime. Skriv gjerne Mail til meg så skal du få mer informasjon. [email protected]. Mvh info BKSK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...