swaxie Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heei! Jeg har akkurat kjøpt minecraft og jeg skal ta å lage server for meg og vennene mine. Jeg har sett mange tutorials men uansett hva jeg gjør kan ingen andre en meg og de som er på nettet mitt logge på Har portforwarda og prøvd å ta av brannmur Er det noe galt med internettet? Har en airlink89300 ruter Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Enten må du gi oss en haug screensshots av ruteroppsettet ditt, ellers må du ha mer direkte hjelp for et sånt problem. Jeg kan tilby meg å ta en titt på det direkte via fjernstyring (teamviewer.com) . Det gjør det 10 ganger enklere å hjelpe når man faktisk kan se direkte på problemet selv. Jeg sender deg en PM nå med min MSN messenger adresse. Kontakt meg der utover kvelden om du er interessert i slik hjelp. Kan ikke garantere at jeg er her hele tiden, men etter 19.00'ish ihvertfall vil jeg sansynligvis være tilgjengelig om jeg ikke har vært det før (du får bare prøve å kontakte) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå