Hyuki Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Skal kjøpe meg PC etter konfirmasjonen, men usikker på hvilken. Noen krav: Alt fra 500 GB til 1 TB 4-8 GB RAM Godt grafikk-kort Godt lyd-kort Blir ikke så sykt varm Batterilevetid er ikke det viktigste, ettersom jeg har laderen i hele tiden. Må kunne brukes som en stille og rask PC til tentamener og eksamener på skolen. Godt nettverks-kort Godt tastatur (sånn tastatur med ett lite mellomrom mellom knapper - Trenger ikke følge ALLE kravene. Vil bare ha en PC som kan klare å spille:Black Ops, MapleStory osv. uten å lagge for mye på grafikken. Skal kunne se anime, surfe på nettet, kanskje ett cam for video chat osv. KOM MED FORSLAG!! Endret 11. mai 2011 av Hyuki Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hva skal du bruke den til? Endret 8. mai 2011 av EivindS_ Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Daglig dags bruk, gaming (CoD, MMORPG) se anime og filmer ooog... lage musikk (FL Studio). Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Værsåsnill å svare? :3 Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Budjsett? skal du ha en gaming pc vil jeg anbefale Asus G53SW skal selv kjøpe den når jeg får råd om du vil ha en litt raskere og dyrer så kan du gå for Asus G73SW den er nesten lik men et hakk raskere prosessor og en SSD som gjør den mye raskere. Endret 11. mai 2011 av eSuba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå