Fiji Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hei. Jeg er på ute på web hotel jakt. Folk har sikkert spurt om dette før, men spør igjen, siden disse ting endrer seg vel mye. Jeg har 2 alternativer nå. 1: Et web hotel som gir meg 200gb lagring, 3gb trafikk, 5 subdomanes, 25epost, og støtter det meste, + for domene gratis com/org/net Kr: 50mnd. 2: Kjøpe adr. av en amerkansk selskap for 8,50 doller i året - som ca er 68kr, og da blir ca, 5,50kr 6kr mnd Og kjøpe et web hotel for 35 kr mnd, 200lagring, ubegrenset epost, 5sub, støtter ikke alt, men det viktigste. Og hvis jeg skal ha denne pakken må jeg kjøpe domene utenom, så for ikke det med. da blir det ca. 40kr mnd med dette alternativet. Bør jeg heller bare ha 10kr ekstra å få alt i en pakke, eller bør jeg ta alternativ 2? - web hotel ca like gode, - så???? Eller er det noen som vet om noen rimilige web hoteler, helst Norske.. Lenke til kommentar
F0rslanD Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hva med dette? www.b-one.net Kom over d mens jeg surfa her om dagen. 20 kr måneden for 200mb, ubegrenset trafikk og ubegrenset mailkontoer. Domene må kjøpes ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå