TT88 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Batteriet i laptopen til dama er kaputt. Er det trygt å kjøpe slikt fra ebay? Tror ikke hun er spesielt interessert i å sitte med en potensiell bombe på fanget. Laptopen er av typen acer aspire 5920, batteriet som er defekt heter AS07B41, 11,1V, 4400mAh. Denne her har jeg skjønt skal passe, men er litt skeptisk siden originalbatteriet veier 325 gram, og denne jeg linker til skal ha større kapasitet men veie 216 gram. Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 jeg kjøpte nytt batteri til min acer just... på ebay... riktig nok ikke samme batteri som du linket til, men dette: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250731839828&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Passer ikke til deg, men det batteriet jeg fikk har i alle fall fungert utmerket, du kan jo sjekke om samme selgeren har batteri som passer til dama di... Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har selv kjøpt batteri til mobiltelefon (Nokia N82) over eBay til $2.99 for 6 mnd siden, og det fungerer fortsatt utmerket. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 Takk for svar begge to. Fant ikke passende batteri fra samme selger som du bestilte fra Solid, så bestilte den jeg linket til. Han har jo solgt mange batterier og har god score Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå