Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rabiate muslimer går løs på kristne og brenner kirker, hvor er fakkeltogene, hvor er SV?!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns denne artikkelen er passende.

Imagine No Religion

By Richard Dawkins

Imagine, sang John Lennon, a world with no religion. Imagine no suicide bombers, no 9/11, no 7/7, no Crusades, no witch-hunts, no Gunpowder Plot, no Kashmir dispute, no Indo/Pakistan partition, no Israel/Palestine wars, no Serb/Croat/Muslim massacres, no Northern Ireland 'troubles'. Imagine no Taliban blowing up ancient statues, lashing women for showing an inch of skin, or publicly beheading blasphemers and apostates. Imagine no persecutions of the Jews - no Jews to persecute indeed, for without religion they would long ago have intermarried with the surrounding populations.

Lenke til kommentar

Man kan da ikke la presisjon komme i veien for nok et hat-innlegg.

Nei, huff. Man kan jo ikke la saklige fakta og nødvendig bakgrunnskunnskap komme i veien for å kunne poste nok et hat-innlegg mot muslimer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det har jo blitt legitimert at dette er greit fordi det er en minoritet som står bak dette, og fordi en kvinne angivelig ble holdt mot sin vilje i kirken - en udokumenterbar påstand.

Ikke en av dere "pro-muslimer" har kommet med utsagn som fordømmer disse handlingene.

Ikke en av dere har gitt uttrykk for at dere mener det som har skjedd er galt på noen måte.

Ikke en av dere har tatt til orde for at muslimer må endre sine holdninger.

Jeg blir sjokkert over hvilke holdninger muslimer og pro-muslimske agitatorer har, nazist- og terrorist-sympatisører hele gjengen!

Litt religiøst betinget folkemord er det tydeligvis ikke noe galt med!

Endret av Ideal
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis kristne dreper muslimer blir det ramaskrik, fordømmelse og rasismeanklager. Hvis muslimer dreper kristne må vi ha bakgrunnsfakta og nøyaktig informasjon før vi kan uttale oss, til tross for 9/11, mohammed-tegningnene, terroren i london, etc. Kristne har ingen slike ting på samvittigheten de siste årene.

Likevel skal man ikke få dømme muslimene, men de må gjerne dømme oss.

Endret av Kajac
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Rabiate muslimer", Ideal? Du glemte å nevne at dette er salafistiske muslimer, som er en minoritet i Egypt.

Ja de er en liten minoritet, men har det kommet fordømmende uttalelser fra resten av den muslimske verden på grunn av disse handlingene?

Virker uansett som om de jobber for å ødelegge det forholdet mellom 'normale' muslimer og kristne i Egypt man så under revolusjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes her fordømmes i alle retninger jeg.

Forøvrig: Er ikke de ideologiske skylappene nokså jevnt fordelt? Når så vi sist en muslimhater gråte over drap på sivile afghanere eller palestinere her på forumet?

Dette har jeg alltid savnet: At de som etter sigende står for fred ikke tar avstand fra vold begått av egne. "Hvorfor skal jeg måtte ta avstand fra Al Qaida bare fordi jeg er muslim?" Vel, kanskje fordi det ville være det kraftigste signalet terroristene kunne fått, at den tause majoritet de bruker som alibi sa at dette vile vi ikke ha noe av. Samme med "Hvorfor skal jeg som jøde måtte mene noe om Israels politikk?"

Men vi vet alle at sånn fungerer det ikke. Er man motstander av noe så er mine fienders fiende min venn, og man kritiserer ikke venner.

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...