Gå til innhold

PL: 08.05.11 Stoke v Arsenal, Brittania Stadium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig dårlig spill av gutta. Men Djorou er ingen syndebukk. Jeg mener alle tre baklengsene var et resultat av tabber fra andre spillere:

Mål 1: Van Persie som nok engang ikke klarerer ballene som kommer på første stolpe. Har noen sett talking tactics på ATV? Der blir det nevnt stadig vekk.

Mål 2: Ramsey med en sløv pasning bakover, og Sagna som forlater Pennant.

Mål 3: Gibbs står og klør seg i ræva, når han skal være foran Stoke-spilleren.

I tillegg var Walcott helt anonym. Bendtner og til dels Chamakh var et friskt pust, men de er rett og slett ikke giftige nok.

Endret av Urmaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er overhode ikke enig i at Chamakh og Bendtner var et oppløft for laget. Med tanke på rollene de hadde var det en pinlig fremvisning av "jokerne" vi har på dette laget. Per dags dato er det bare van Persie som holder spissnivået i PL.

Laget var merkbart mer på hugget etter pausen. Husk at de kom inn for en meget slapp Arshavin og Ramsey. Bendtner skapte ihvertfall noe, som f.eks gjennomspillet til RvP's store sjanse. Chamakh var god på gjenvinning. Som sagt, de er ikke gode nok. Men de var bedre enn Ramsey/Arshavin.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Er overhode ikke enig i at Chamakh og Bendtner var et oppløft for laget. Med tanke på rollene de hadde var det en pinlig fremvisning av "jokerne" vi har på dette laget. Per dags dato er det bare van Persie som holder spissnivået i PL.

Laget var merkbart mer på hugget etter pausen. Husk at de kom inn for en meget slapp Arshavin og Ramsey. Bendtner skapte ihvertfall noe, som f.eks gjennomspillet til RvP's store sjanse. Chamakh var god på gjenvinning. Som sagt, de er ikke gode nok. Men de var bedre enn Ramsey/Arshavin.

Kan si meg enig. Men dette bekrefter bare den manglende bredden vi har.

Lenke til kommentar

Eventuelt konfirmasjon.

Jeg fikk bare sett andre omgang, og det jeg så var så deprimerende at jeg egentlig ikke hadde tenkt å skrive noe i denne tråden. Det ser dessverre ut til at spillerne har gitt opp denne sesongen, noe som er skammelig. Med tre poeng i dag kunne vi vært a' poeng med Chelsea, som fort kan finne på å gi fra seg poeng på Goodison.

Det er tydelig at Wenger må forsterke i sommer, både defensivt og offensivt. Bendtner og Chamakh er i utgangspunktet habil back-up på topp, men problemet er at de er for like og at ingen av dem kan komme inn og vinne poeng på egenhånd. Jeg ser gjerne at vi selger en av dem, helst Chamakh, og henter en spisstype vi ikke har fra før av. Falcao har vært strålende for Porto denne sesongen, og det hadde ikke gjort noe å få inn ham.

Ellers så er det godt å se at Wenger ser hva som må til. Etter hans nylige kommentarer å dømme, er det tydelig at det kommer til å skje endringer i sommer. Han har også innrømmet at vi er alt for dårlige på defensive dødballer.

Jeg forventer forsterkninger både på spiller- og trenerfronten dette transfervinduet. Da kan neste sesong bli vår beste på lenge.

Lenke til kommentar

Ønsketenkning. Wenger kommer ikke til å gjøre store endringer. Alle som har fulgt Arsenal de siste ti årene vet dette. Det Wenger sier og det Wenger gjør er 2 helt ulike ting. "Ramsey,Van Persie and Vermaelen will be like new signing".

Ellers ønsker jeg endringer i assisterende manager posten, physio og mentale trenere. Hvor mange år på rad nå har man kollapset i sesonginnspurten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke store endringer. En spiss og et midtbaneanker kan være nok, gitt at Nasri og Clichy signerer ny kontrakt og at de andre nøkkelspillerne blir. Ramsey og Vermaelen kommer faktisk til å bli som nye signeringer.

Ellers er jeg helt enig. Pat Rice er en legende som har gjort fantastisk mye bra for Arsenal, men det ser ut til at han kommer til å legge opp nå, og det er helt greit. Bouldy eller Keown inn, takk.

Lenke til kommentar

Et lite hint fra Vertonghen?

"I have something with England - especially with the nostalgic atmosphere around the football," he told Dutch paper Algemeen Dagblad.

"If I could make the step then I would prefer to play in a footballing team.

"But I won't go to a club where I am given the task to play the long ball."

Ja takk.

Lenke til kommentar

Et lite hint fra Vertonghen?

"I have something with England - especially with the nostalgic atmosphere around the football," he told Dutch paper Algemeen Dagblad.

"If I could make the step then I would prefer to play in a footballing team.

"But I won't go to a club where I am given the task to play the long ball."

Ja takk.

Ja takk

http://www.youtube.com/watch?v=Q42t2mD1-_0&feature=related

Lenke til kommentar

Ellers så er det godt å se at Wenger ser hva som må til. Etter hans nylige kommentarer å dømme, er det tydelig at det kommer til å skje endringer i sommer.

Det sier han hver gang det nærmer seg tid for fornyelse av sesongkort.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...