Stefan_B Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Så jævlig bra markering av Djourou. Nok en gang dødballmål i mot, men det så man jo komme mot Stoke. Den defensive organiseringen til Arsenal er å le av. Dog syntes jeg Gibbs var dårligere enn Djourou i den situasjonen. Han kan jo bare stå stille og heade ballen når den kommer inn i feltet, men istedet dukker han sånn at ballen går over og treffer Jones. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fy faen så flaks. Enig. Kun centimetere unna 3-0! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fy faen for ei patetisk forestilling så langt. Alle spelar langt under par. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 van Persie hat-trick incoming. Bare vent. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 2 bytter i pausen, wow. 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror det er første gang jeg har sett Wenger gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fyfaen, drakta til Song er revet i stykker. Fuck off Huth Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fyfaen, drakta til Song er revet i stykker. Fuck off Huth Latterlig. Håper du såg hva stakkaren Song gjorde? 2 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg så det, ja. Duellen startet med at Huth dytta Song i ansiktet, for deretter å dra han ned i bakken etter drakta så den revna. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Og hvem sier at Chamakh aldri skyter? Ho-ho.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg så det, ja. Duellen startet med at Huth dytta Song i ansiktet, for deretter å dra han ned i bakken etter drakta så den revna. Og deretter mista Song balansen, og datt over Huth. Han prøvde å ta seg i mot med albuen, men der lå tilfeldigvis ansiktet til Huth.. Uflaks. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor er Bendtner på vingen? Skjønner det rett og slett ikke. Få både Bendtner og Chamakh inn i midten. Det holder ikke med kun Chamakh der. Rompe. 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg så det, ja. Duellen startet med at Huth dytta Song i ansiktet, for deretter å dra han ned i bakken etter drakta så den revna. Og deretter mista Song balansen, og datt over Huth. Han prøvde å ta seg i mot med albuen, men der lå tilfeldigvis ansiktet til Huth.. Uflaks. Hehe, har ikke sagt noe om at Song er uskyldig. Regner med at den albuen var med vilje. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Arshavin ser så jævlig umotivert ut. Ingen overraskelse med andre ord. Den dårligste spilleren vi har, bør fjernes umiddelbart etter sesongen. Sterkt å ligge under 2-0 mot Stoke, som faktisk var drittnære 3-0. Tipper Wenger holdt på å drite på seg da han så hvilke spillere han hadde på benken i pausen som kunne komme inn å skape noe offensivt. Endret 8. mai 2011 av makkaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå