Gå til innhold

PL: 08.05.11 Stoke v Arsenal, Brittania Stadium

Anbefalte innlegg

jævlig bra markering av Djourou. Nok en gang dødballmål i mot, men det så man jo komme mot Stoke.

Den defensive organiseringen til Arsenal er å le av. Dog syntes jeg Gibbs var dårligere enn Djourou i den situasjonen. Han kan jo bare stå stille og heade ballen når den kommer inn i feltet, men istedet dukker han sånn at ballen går over og treffer Jones.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så det, ja. Duellen startet med at Huth dytta Song i ansiktet, for deretter å dra han ned i bakken etter drakta så den revna.

Og deretter mista Song balansen, og datt over Huth. Han prøvde å ta seg i mot med albuen, men der lå tilfeldigvis ansiktet til Huth.. :hrm: Uflaks.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg så det, ja. Duellen startet med at Huth dytta Song i ansiktet, for deretter å dra han ned i bakken etter drakta så den revna.

Og deretter mista Song balansen, og datt over Huth. Han prøvde å ta seg i mot med albuen, men der lå tilfeldigvis ansiktet til Huth.. :hrm: Uflaks.

Hehe, har ikke sagt noe om at Song er uskyldig. Regner med at den albuen var med vilje.

Lenke til kommentar

Arshavin ser så jævlig umotivert ut.

Ingen overraskelse med andre ord. Den dårligste spilleren vi har, bør fjernes umiddelbart etter sesongen.

Sterkt å ligge under 2-0 mot Stoke, som faktisk var drittnære 3-0.

Tipper Wenger holdt på å drite på seg da han så hvilke spillere han hadde på benken i pausen som kunne komme inn å skape noe offensivt.

Endret av makkaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...