Athlon Power Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Nå sier den at mappen / er ,merket som kjørbar og derfor kan den ikke legge ut på ipen min. Dette er rart syntes jeg. Isted var det /_borders nå er det bare "/" og ikke noe mer. Skjønner det ikke? ?LOL? BobboZ Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Prøv å legge innholdet inn på c:inetpupwwwroot og se om det hjelper.. jeg beskrev det i forje, men kan gjøre det om igjenn, hvis du ikke forstår det.. Hilsen Morten Kiil Finsås aka. Red Dog Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Hvis jeg dro all filene over manuelt funka det bra. Dvet ikke hvorfor det ikke funka og publisere men? Who cares LOL Nå har jeg værtfall en hjemmeside men jeg liker ikke og bruke ipen og du snakke om noe dns greier hva er det? BobboZ¨ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Hva var den dynip2 greia du pratet om? Hvordan setter jeg opp siden slik at hvem som helst får adgang? BobboZ Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 DNS2GO er et graatis DNS navn som tilknyttes din IP. Det er ikke garantert at det funker, men hvis du går opp på http://dns2go.com og leser litt, så skal det stå veldig greit der.. det er nemmelig et programm du legger inn på serveren eller maskinen soom er tilkyttet internett og så finer den automatisk ut hva som er IP'en din hele tiden.. og det er gratis... Hilsen Morten Kiil Finsås aka. Red Dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå