IkKe123 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Har lasta opp noen setninger som jeg trenger å oversette.. kunne du hjelpe, hadde du vært til stor hjelp! taakk Endret 8. mai 2011 av Rizan Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tror generelt sett det er større sjanse for å få hjelp hvis du først har prøvd selv. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Tror generelt sett det er større sjanse for å få hjelp hvis du først har prøvd selv. Har prøvd, men ble ikke presist nok.. kan du hjelpe ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Så hvorfor er det ikke forsøket ditt du legger ut? Jeg tror det er få som gidder å heloversette teksten for deg. Derfor bedre at du gjør det du kan, legger ut hva det er. Da får du nok større treffsjanse. Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Her er det jeg har oversatt, har bruk et program neon steder til å oversette. Så hvorfor er det ikke forsøket ditt du legger ut? Jeg tror det er få som gidder å heloversette teksten for deg. Derfor bedre at du gjør det du kan, legger ut hva det er. Da får du nok større treffsjanse. Har laggt det ut.. Endret 8. mai 2011 av Rizan Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Her er det jeg har oversatt, har bruk et program neon steder til å oversette. Så hvorfor er det ikke forsøket ditt du legger ut? Jeg tror det er få som gidder å heloversette teksten for deg. Derfor bedre at du gjør det du kan, legger ut hva det er. Da får du nok større treffsjanse. Har laggt det ut.. først av alt blander du connectives og conjunctions. bare sånn fra the topp of my hode. Riktig nok kan en connective være en conjunction, men ikke alltid. Så når læreren spør om conjunctions bør man bruke det. Jeg tror læreren spør etter conjunctions siden det er tittelen på den orginale word fila. her er en hjelpe link http://www.northwood.org.uk/connectives%20conjunctions.html kan godt hjelpe deg om du gjør et forsøk først. Er viktig slik at oversettelsen blir mer iht til din skrive stil og nivå. Lærern vil mest sannsynelig oppdage det om det blir fro bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå