Cr4ZyF34R Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 hei jeg skal kjøpe en trippel radiator fra pixmania. og lurte på om det følger med brackets å sånn til en AM3 prossesor. som AMD Phenom II 1075T. radiatoren er denne: http://www.pixmania.com/no/no/7265672/art/swiftech/watercoolingsett-for-mikr.html jeg har tenkt å klokke svært mye på prossesoren da. selv om jeg ikke har så god peiling på det xD men det lærer jeg. også lurte jeg litt på om det går an å legge til en kobling til ene skjermkortet pga jeg skal ha to 6950. som blir lite klaring inni. så ville helst hatt god kjøling på det. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den skal passe til AM3 sokkelen, men siden dette er et lukket system kommer du til å ha problemer med å legge til skjermkortene dine i loopen. Lag deg heller et vannkjølingssystem selv, så får du det som du vil Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Den skal passe til AM3 sokkelen, men siden dette er et lukket system kommer du til å ha problemer med å legge til skjermkortene dine i loopen. Lag deg heller et vannkjølingssystem selv, så får du det som du vil har du lyst og sende de komponentene jeg trenger? xD helst fra pixmania menne jeg tror ikke det e så fryktelig nøye PGA jeg skal ha twin frozr skjermkorta fra MSI, også skal jeg ha noen røde leds vifter jeg kan sette bakpå så får vi nå se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå