Gå til innhold

AMD Radeon HD 5570

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og instalere/montere "AMD Radeon HD 5570" på min Asus, "Asus X5DI" Noen som har peiling på dette. og om det er ett bra skjermkort, jeg har prøvd å lest litt om det og det har vunne en test og noe, men nå har jeg ikke så mye peiling på data osv, liker bare å spille :p hehe

Men hvor bra er dette skjermkorte, vil jeg kunne øke grafikken fra "very low" til "high" ?

Og hjelper det og bare kjøpe nytt skjermkort eller må jeg kjøpe noe mer i tilleg for at det skal bli bra å spille på?

"spiller spillet "BF2 Project Reality"(hovedspill) vil jeg med dette skjermkortet kunne spille på høg grafikk?

Takker for alle svar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke oppgradere maskinvaren i laptoper i noen særlig grad. En del har mulighet for prosessorbytte, men prisene ligger vanligvis godt over 1500 kr.

Enkelte toppmodeller har også mulighet for å bytte ut grafikkprosessorbrikka, ulempen her er at disse modellene pleier å starte på 15 000 kr eller mer og er store. En ny grafikkprosessor å sette inn vil jeg tro koster over 2000 kr for de laveste modellene (som fortsatt er rimelig heftige i forhold til et HD 5570)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...