roy64 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heisan, jeg lurer på om jeg kan kjøpe og instalere/montere "AMD Radeon HD 5570" på min Asus, "Asus X5DI" Noen som har peiling på dette. og om det er ett bra skjermkort, jeg har prøvd å lest litt om det og det har vunne en test og noe, men nå har jeg ikke så mye peiling på data osv, liker bare å spille hehe Men hvor bra er dette skjermkorte, vil jeg kunne øke grafikken fra "very low" til "high" ? Og hjelper det og bare kjøpe nytt skjermkort eller må jeg kjøpe noe mer i tilleg for at det skal bli bra å spille på? "spiller spillet "BF2 Project Reality"(hovedspill) vil jeg med dette skjermkortet kunne spille på høg grafikk? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei, for å gjøre det kort og enkelt: Nei det lar seg desverre ikke gjøre Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du kan ikke oppgradere maskinvaren i laptoper i noen særlig grad. En del har mulighet for prosessorbytte, men prisene ligger vanligvis godt over 1500 kr. Enkelte toppmodeller har også mulighet for å bytte ut grafikkprosessorbrikka, ulempen her er at disse modellene pleier å starte på 15 000 kr eller mer og er store. En ny grafikkprosessor å sette inn vil jeg tro koster over 2000 kr for de laveste modellene (som fortsatt er rimelig heftige i forhold til et HD 5570) Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Ja ok, da vet jeg vertfall at jeg ikke trenger å lete etter noe bedre hehe pokker og altså, men takker for alle svar bra respons tid Mvh Helle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå