Gå til innhold

Gi meg grunner til å spare penger!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter å holder på å trykke bestill på Asus Pad Transformer med dock. Men må holde igjen på pengene. Gi meg grunner til å droppe kjøpet, hjelp meg med å IKKE justifisere kjøpet!

:!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har minnekortleser i docken, perfekt for mellomlagring av bilder. Den er perfekt til film på togturer osv, hvor jeg veldig ofte kjeder meg. Jeg har ingen bærbar maskin, bare en stasjonær. Ergo jeg trenger egentlig noe portabelt. Vil veldig gjerne ha noe å surfe med i sofakroken også... buhu.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg sitter å holder på å trykke bestill på Asus Pad Transformer med dock. Men må holde igjen på pengene. Gi meg grunner til å droppe kjøpet, hjelp meg med å IKKE justifisere kjøpet!

:!: :!: :!: :!:

Om noen måneder, kommer det en raskere og bedre laptop, til lavere pris. Da sitter du der med skjegget i postkassa, mens du tenker "hvorfor venta jeg ikke litt til?"

Dessuten, pengene du sparer kan du putte på sparekonto, slik de vokser. BSU er veldig greit å ha, da det er enklere å komme inn i boligmarkedet, samt få penger igjen på skatt. :D

Lenke til kommentar

KJØP KJØP!

Sir; Your not helping! :thumbdown:

Edit: Kom på at jeg får en Macbook på skolen, men det er ikke før vgs til høsten.. Velvel, er vel en grunn til å droppe Transformern. :new_woot:

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...