Xifi Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Flux_Diii.net: direct quote from bashiok, to me, right now: The 3rd quarter reference in the earning's call today was a calendar quarter, meaning that we're aiming to launch the Diablo III beta between July 1st and September 30th. Keep in mind that it's our current goal, and of course that can change as development continues. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Så frustrerende at vi ikke vet om vi får spillet i år engang. Heldigvis får vi jo snart Torchlight 2 å trøste oss litt med da Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jepp, og Conference Call sluttet vel nettopp, the show is over. EDIT: Her er for så vidt det som kom ut av det hele: Voilà! Endret 9. mai 2011 av Xifi Lenke til kommentar
Kognito0 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.pcgamer.com/2011/05/09/activision-blizzard-predict-based-on-no-blizzard-game-in-2011-expect-two-in-2012/ Her er alt jeg vet Gleder meg til D3! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Overraskende at de sannsynligvis skyver Heart of the Swarm så lengt frem i tid (2013). Kanskje for å få folk til å glemme at de allerede har svidd av 350-450,- på StarCraft2? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det går nok litt ut på hva slags hardware du har, de vil nok gjerne teste spillet på litt forskjellige type deler. Jeg har en Commodore 64 stående. Er det forskjelling nok? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hm, jeg får ikke signet meg på Betaprorgrammet på Battle.net, står "Finner ikke filen" når jeg skal laste ned klienten. Merkelig. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Får det samme selv, sikkert bare å vente til de har fiksa det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg har ikke signet opp for betaen. FML. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg har ikke signet opp for betaen. FML. Er det ikke bare å gå inn å hake av at du er intresert i beta fra Diablo-serien da? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mulig de snakker om det programmet som legger til hardware + noe software stuff til kontoen din. Lenke til kommentar
spillegal1337 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Noen som vet når dette spillet kommer egentlig? Tar jo år og dag! Lenke til kommentar
Persn Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Det er snakk om at det kanskje kommer i dette års fjerde kvartal, men det kan også hende at det kommer ut første eller andre kvartal neste når. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det virker for meg som usannsynlig at de velger å gå direkte opp mot Skyrim som er den andre store RPG/Adventure-tittelen i år. Jeg tipper DIII kommer ut i Q1-2 2012. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det høres ikke usannsynlig ut. Men jeg i min naive barnetro sitter å håper på at det kommer til jul likevel. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Med tanke på at Skyrim og Diablo er to (nesten)helt forskjellige typer RPG kan det godt hende at Blizzard gir det ut før jul, men hvem vet. De prøver i hvert fall fortsatt å få det ut i år, men om de rekker det er en annen sak. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kjekt å rekke julesalget, men Blizzard gir ikke ut ting de ikke synes er ferdige. Lenke til kommentar
Ograv Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hm, jeg får ikke signet meg på Betaprorgrammet på Battle.net, står "Finner ikke filen" når jeg skal laste ned klienten. Merkelig. Endre språk. Når du er logget inn på battle.net, er det et valg nederst i høyre hjørne på siden. Endre til Europe - English (US) eller noe slikt, funket for meg. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hm, jeg får ikke signet meg på Betaprorgrammet på Battle.net, står "Finner ikke filen" når jeg skal laste ned klienten. Merkelig. Endre språk. Når du er logget inn på battle.net, er det et valg nederst i høyre hjørne på siden. Endre til Europe - English (US) eller noe slikt, funket for meg. Hah, det tenkte jeg ikke på. Takk! Lenke til kommentar
Persn Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hva fanken? Hos meg ble språk endret automatisk uten at jeg merka noe. Brukte halve dagen på å laste ned Starcraft II til nyinstallert PC og når jeg endelig skulle gå i gang med å instalere så er tekst og tale på tysk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå