Gå til innhold

Nyheter om Diablo 3 beta i morgen 9 mai!

Anbefalte innlegg

Flux_Diii.net:

direct quote from bashiok, to me, right now:

The 3rd quarter reference in the earning's call today was a calendar quarter, meaning that we're aiming to launch the Diablo III beta between July 1st and September 30th. Keep in mind that it's our current goal, and of course that can change as development continues.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at Skyrim og Diablo er to (nesten)helt forskjellige typer RPG kan det godt hende at Blizzard gir det ut før jul, men hvem vet. De prøver i hvert fall fortsatt å få det ut i år, men om de rekker det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Hm, jeg får ikke signet meg på Betaprorgrammet på Battle.net, står "Finner ikke filen" når jeg skal laste ned klienten. Merkelig.

Endre språk. Når du er logget inn på battle.net, er det et valg nederst i høyre hjørne på siden. Endre til Europe - English (US) eller noe slikt, funket for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, jeg får ikke signet meg på Betaprorgrammet på Battle.net, står "Finner ikke filen" når jeg skal laste ned klienten. Merkelig.

Endre språk. Når du er logget inn på battle.net, er det et valg nederst i høyre hjørne på siden. Endre til Europe - English (US) eller noe slikt, funket for meg.

Hah, det tenkte jeg ikke på. Takk! :)

Lenke til kommentar

Hva fanken? Hos meg ble språk endret automatisk uten at jeg merka noe.

Brukte halve dagen på å laste ned Starcraft II til nyinstallert PC og når jeg endelig skulle gå i gang med å instalere så er tekst og tale på tysk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...