Gå til innhold

Nyheter om Diablo 3 beta i morgen 9 mai!

Anbefalte innlegg

følge fansiden Blizzplanet skal Blizzard annosere nyheter om den kommende betatestingen av storspillet Diablo 3 på Activision Blizzard First Quarter 2011 Financial Results conference call som finner sted 9 mai.

Om vi tenker tilbake på samme situasjon med Starcraft 2 så kan det kanskje se ut som vi får en Diablo 3 beta ganske snart. Starcraft 2 betaen startet nemmelig bare 8 dager etter beta annonseringen.

Gleder meg sinnsykt til Diablo 3, ventet i årevis nå, håper virkelig det kommer i år.

Ingen andre action rpg's kommer i nærheten av den serien spørr du meg.

Endret av Santar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener det er sånn som Santar sier, men tror kanskje du må velge inne på kontoen din at du ønsker å være med i Diablo 3 beta også.

Ja dette stemmer, husker jeg krysset av for at jeg var interessert i Diablo for lenge siden hehe.

Lenke til kommentar

Ut i fra det jeg forstod av linken jeg postet tidligere så er det ikke så mye annet å gjøre enn å logge på battle.net, gå på beta-profile siden, hake av at du er intressert i diablo-beta, for og så krysse fingrene og be nattebønnen sin.

Lenke til kommentar
It’s official. During the Activision Blizzard Q1 2011 Financial Results conference call held today at 1:30pm PDT (4:30pm EST), Blizzard Entertainment CEO Mike Morhaime officially announced Diablo III beta testing will commence this upcoming

Note: Check back later today and tomorrow for the full transcript and recording sample.

UPCOMING OF WHAT!??!?! Det er det som står på http://www.blizzplanet.com/blog/comments/diablo-iii-beta-begins-q3-2011

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Flux_Diii.net:

okay, here's my news thing on it. quick summary:

During today’s Activision/Blizzard conference call, [WIKI]Mike Morhaime[/WIKI] announced that the developers were targeting the [WIKI]Diablo 3 Beta[/WIKI] for testing during Q3 2011. They did not give any more details about when the test will begin or when we’ll hear more information about it. Quarter 3 begins in July, 2011.

Mike also said that they began internal company-wide testing last week, and the game is looking great. They are working hard to launch the game this year, but they do not have an official release date/window yet. They will not compromise quality of the game to hit a release window.

Fra en livechat jeg følger med på.

Endret av Xifi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...