Fi5kuS Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Heihei! Har gjort det kunststykket å slette min Fallout: New Vegas save-game (så godt som 100% gjennomført). Blir bare helt trist av å lese at det kommer tre nye DLC's i de neste måndene, hvor den første (eller andre) kommer rundt 20. Mai.. Jeg vet jeg ikke kan få tak i min egen save-game, men er det mulig å finne andre på nett? Eller må jeg finne en random i nærområdet som er villig til å sponse meg med hans save-game over en USB-penn? Hadde dette vært på PC hadde det ikke vært noe problem, men dette er på Xbox360 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei. Savegames er ikke mulig å få over til en annen bruker, du kan få den over til brukern din på en annen xbox via usb/minnebrikke. Men ikke fra en bruker til en annen bruker. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Pokker å.. Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 det har vel vært en mulighet for å bruke andres savegames via noe filredigering, men da har microsoft rettmessig bannet brukeren for cheating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå