spamex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei, for ca. 1 uke siden klarte eg å søle Coca Cola på tastaturet. Eg skylde det med vann med en gang for å få vekk colaen. Tørka tastaturet med en hårføner og satt den til tørk. Men nå som eg prøver tastaturet så er det akkurat som tastene l,æ og f11 blir trykka på hele tiden. Er det noe håp for tastaturet mitt? Lenke til kommentar
Agility Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Du kan jo f.eks demontere det og skylle det bedre, evt.vaske under tastene med q-tips:) Ikke alle taster liker å bli tatt av, så vær forsiktig. Men har selv hatt blåbærsaft i mitt nylig, det er helt fint igjen! PS: noen skruer under pc`n må skrues av, og det er kabler under tastaturet ditt som fester det til hovedkortet. Men ellers, hvis det er en bærbar, skal det ikke være mye mer hokus pokus enn det! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har hatt knekkebrød smuler -.- Var bare å riste laptopen VELDIG grundig Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Du kan jo f.eks demontere det og skylle det bedre, evt.vaske under tastene med q-tips:) Ikke alle taster liker å bli tatt av, så vær forsiktig. Men har selv hatt blåbærsaft i mitt nylig, det er helt fint igjen! PS: noen skruer under pc`n må skrues av, og det er kabler under tastaturet ditt som fester det til hovedkortet. Men ellers, hvis det er en bærbar, skal det ikke være mye mer hokus pokus enn det! Skal prøve det Funka ikke skriver ennå lælælælælælælælælælælælælælælæ Endret 8. mai 2011 av VenaTio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå