kveark Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei. Vi har en bærbar PC som er gått i stykker - skjermen har tatt ferie (katten hoppet på den). Vi kjøpte den hos Datakjeden for ca. 2-3 år siden, men nå som de er konkurs, hva kan vi gjøre? Hvis det i det hele tatt er noe vi kan gjøre? Lenke til kommentar
_jorgen_ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ta kontakt direkte med produsenten, så ordner det seg som regel. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hei. Vi har en bærbar PC som er gått i stykker - skjermen har tatt ferie (katten hoppet på den). Vi kjøpte den hos Datakjeden for ca. 2-3 år siden, men nå som de er konkurs, hva kan vi gjøre? Hvis det i det hele tatt er noe vi kan gjøre? Hvis katten hoppet på den så har du ikke garanti uansett. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 .. skjermen har tatt ferie (katten hoppet på den). Hvis skjermen er ødelagt på grunn av ytre påvirkning (her katt) dekeks det hverken av garanti (fra produsent) eller reklamasjonsrett (salgsfirma/importør). I ditt tilfelle er det importør eller produsent du må forholde deg til ettersom salgsfirma er konkurs. Men selvsagt kun hvis sakden ikke skyldes deg eller katten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Datakjeden konkurs? Faen, da blir det køer på Digital Impuls som er rett borti gata istedet. Har alltid handla der fordi det er milevis med kø på Datakjeden Lenke til kommentar
kveark Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Takk for svar! Blir vel å ringe rundt til uka ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå